NR 632
Posted Monday 8 April 2013 ♥ 2:21 pm ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM

So hai aku ada masa lagi satu hari untuk menelaah notes yang diberi mama lina untuk paper applied language. Kalau boleh aku nak buat yang terbaik utk paper ni sebab carry mark aku tak memuaskan. Tak puas sebab aku rasa macam nyawa nyawa ikan je carry mark tuh ;( so kena work hard lah untuk dapat ganjaran yang lebih. Mudah mudahan dapat lah aku jawab dengan baik. InshaAllah rakan rakan pun dapat jawab dengan baik jugak ;)

So hidup hidup hidup
Bukan mudah
Tak senang
nampak gampang

Ah! Yang pasti aku perlukan cuti untuk tenangkan hati, fikiran yang tengah kusut berserabut dengan urat tension ni! Ehh, nak tengok tak kawan kawan yang rapat dengan aku dekat U? ;) mariiiiiiiiiiiiii .................



Ini Adilah, nama manja Adee. My housemate and shes cute


Laila and Sab



my girlfriends ;) 
Adee, me, lilie, lesya and effie






Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam