NR 631
Posted Monday 8 April 2013 ♥ 1:58 pm ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM,
salam malaysia semua XD

 Ya Allah,
Dah lama sungguh aku tak update blog,
Dah lama sungguh aku tak decorate blog,
Dah lama sungguh aku tak ronggeng ronggeng blog,
Dah lama sungguh aku tak mengadu rasa dekat blog,
Dah lama sungguh aku tak merasa nikmat mengupdate blog,
Dah lama sungguh aku tak manja manja dengan blog

Sumpah aku cakap lama sangat -.- since november 2012 and sekarang? dah April 2013 Yaww!! Lama nyaaa weh lama nya. Kejam nya aku. Mesti bloggie merajuk dengan nyna kan? Jangan lah merajuk nyna bukan taknak update nyna cuma busy sikit ja ;) Ya Allah kenapa lah aku jadi pemalas sangat hahahah. Blog terbiar berhabuk penuh kusam dan lesu ah takpa! Janji I am BACK !!!! yeayyyy  I am BACK !! yeayy

So, mesti blog aku dah takda org baca kan ;( mesti org mcm "ah selekeh ah blog ni, takda update apa apa pun. baik tak payah buat blog" haa mesti ada org cakap mcm tuh kan. Takpa! hati manusia mmg susah nak dipuaskan :) janji hati sendiri puas hehehehehehe. Bloggie sayang, aku hilang bukan sebab merajuk tapi aku hilang sebab aku ada urusan.

Lepas baik dari accident aku dapat tawaran masuk belajar diploma dekat UiTM Puncak Perdana, Shah Alam. So, nak tahu aku dapat course apa? Haaaaaaaa, aku segan nak habaq mai tapi takpa lah aku lenjan jela. Aku dapat course TEATER!! Hoh O.O teater? mesti tak percaya kan? Takpa ;) biasa lah, bukan senang nak buat org percaya kita unless kita kena percaya dengan diri kita sendiri. Haa yap aku dapat course yg aku pun tak sangka yang aku akan dapat. So sangat terkejut apatah lagi family aku pun terkejut bagai nak rak.

Tentangan dari family rasa nya takda. Alhamdulillah family okay walaupun diorang tahu benda yang aku minat bukan benda yg aku dapat sekarang ni. Tapi tak salah utk mencuba bak kata mama, kalau kita cuba and kita bejaya makna nya kita dah berjaya bukti dekat diri kita yg kita bukan je boleh berjaya dengan bidang yg kita suka semata-mata tapi kita dapat berjaya dalam bidang yg kita baru nak mencuba so I keep that words!! Semangat tuh oii!

So sepanjang dekat Puncak Perdana, hmm aku okay lah Alhamdulillah aku ada kawan yg rapat dengan aku sendiri. Aku jenis yg tak memilih kawan so tak kisah lah sesapa pun yg nak kawan dengan aku janji org tuh ikhlas kan  ;) as long as kita baik dengan org, org pun akan baik dengan kita.


 
taraaa muka budak U hehehehe

Hm, I bet. still look young aite? Mesti lah muda hahahah nyna pulak kan :P ceh gurau. So hidup dekat kolej sangat lah mencabar, segala benda yg dulu kau buat dekat sekolah dah takkan ada dah dekat kolej apa semua. Kalau jenis yg pandai berdikari Alhamdulillah so hidup kat U ni mengajar kita untuk jadi berdikari and berdisiplin. Selamat aku dapat U yg dekat dengan rumah I mean dalam selangor. 

Sebenarnya banyak yg aku nak share tapi dekat post lain lah yee :)
Ada masa, aku update lagi. Adios!


Assalamualaikum
NynaRoslan



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam