NR 620
Posted Thursday 1 March 2012 ♥ 9:54 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum :)

Birthday dah lepas tapi still nak update psal birthday kan. Well nak buat macam mana aku punya suka lah. This is ma bloggie so kau taknak baca tak suka menyampah tekan button X and tarik selimut pi sana layan mimpi gila kau hehehehe :} jangan marah. aku memang suka bergurau. Peaceeeeeeeeee :D

So malas nak bercerita panjang so biarlah jadi cerita pendek. Gambar masa dekat pizza semua ada dekat Nari. My pizza-mate so mmm gmba tuh aku tak ambil sebab aku malehhh so tak dapekk nak post macam mana diri aku kena tepung, soup, pizzas sauce, air longkang and etc -.- gmbar dengan family pun takda sebab camera berada di kampung halaman kerana abangku yg sangat bijak meninggalkan nya kehkehkeh. So tenkiu to those yang merancang party kotor itu yee :) terima kasih kerana buat tudung dan baju spender bra ku berbau telor eeuuww -.- but thanks thanks and thanks :D

Ini lah gambar gambar nyaaaaaaaaa



Before aku sampai semua benda ada atas meja, masa aku sampai semua kosong -.-


Ini Affin yang tepek, dia datang then terus pelepukk tepek teloq atas kepala. 
Tahu lah aku pendek puihhh


Sumpah bau teloq cam bangang. 
Nak muntah pun ada lagi lagi teloq yg kena shoot dengan anep -.-


Cabut ahhh pe lagiiiiiiiiii


Lari macam mana pun tetap kena 


Diorang semua haih ....


Semua makan berdiri sebab takut kena tepung kehkeh


Farah takda ;/


Me Farah Nysa Rab Hanis Sha and Engku pakai spec


Terharu ~~ hahah


Bau telor XD


Nad Hanes :D thanks datang 


 

Krukk krukk ...


W Rabiatul :D


Engkuuuuuuuuuuuuu :)


Wengggggggggg :*


Rabby lagi :*


Shaaaaaaaa :) I love her hehe


Nanes :*


Affin :*


Affin pujuk haha


Rab Shaa and Me


semua pandang camera. aku buat jahat :P


hehehehe .........


Farah kena XD



Rabb pun kena :D

So thankyou so much guys :**

NynaRoslan










































Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam