NR 619
Posted Friday 30 March 2012 ♥ 11:24 pm ♥ 0 say Hello(s)
Assalamu'alaikum

Wahai kawan2 ku smua, sedarkah anda semua bahawasanya blog ini sangat lah comel macam tuannya BHAHAHA ! *perasan*. hmm, sbnarnya taktau lah nk tulis apa en dkat minah ni punya blog. blog dia dah lah gempak. tetiba dia kasi kita ni yang tak pernah meng'update' blog suruh update lah apa bagai en. alahaii, malu ceq mak poii tauu ~~(~.~)~~


hmm, sekarang ni pukul 1.47 p.m. bersamaan dengan hari sabtu bersamaan dengan 31 March 2012. adehhh *apa aku merepek ni setannnn !* okay2 dah. hmm harini si Nur Amanina Binti Zainol Roslan ku yang tercinta ni on her way balik kampung. jauh nun di hujung perak ----> TAIPING BHAII ! knapa lu tinggal kan wa sesorang kat dunia kajang ni wahai si comel ku sayang -.- hang taw tak kajang ni tak complete kalau si budak kiut miut ni tak ada *NynaRoslan*. haihhh, sorry lah rosak kan blog anda yee. tapi pedulik apa aku, asal kan aku dah dapat tulis apa aku nk kan, hambikk nihhh ! korang tau tak bini aku mengandung ?! yeay kita menang ! *tetiba* apa benda lah yang aku tulis ni do -.- okay okay ! nyna balik kampung harini, actually dia sepatutnya balik semalam. disebabkan ada masalah teknikal yang tak dapat dielak kan. So harini lah dia balik :) 


Alahaiii ~ dia baru bertolak tadi pkul 1.15 cmtu ke pudu, naik BAS BHAI ! ni betul pailang habis ni -.- dia bersama mama nya yang tersayang iaitu cik Nita,

ehh wait wait ! 
cik nita ? Cik NITA ?! CIK NITA ?! 



 TIDAKKKKKKKKKKKKK !

 *dia pergi dengan mak aku bhaii !*


WATAFAGGGG ?!


Oh please lahh ~ sebenarnya nama mak dia sama dengan mak aku do. style kan camtu ? hihihi sehati sejiwa lah katakan XD syukur Alhamdulillah, so far kami bahagia :') thanks bushuk bushuk masham tak gheti nak mandi bau ketiak lendir2 hijau ewWwWwW ~ HAHA ! sorry yeee pretty bebi :B okay sambung balik, dah makin merepek plak aku bebel ni -.-

nyna balik kampung bertiga bersama mama nya ---> Cik Nita, dan adik kecil nya baby --->farhan. hmm. takecare lah eh. jauh do balik kmpung tu -.- alangkan balik kampung pun dah brapa jam buang, ini kan naik bas. fuuhh ~ ~ lama bhaii ! tapi sekurang2 nya dapat balik en. nyna ni dah brapa lama dah nk balik kampung tapi asyik ada halangan je kan. harini tercapai jugak hasrat dia nk balik kampung. syukur Alhamdulillah :) kalau tak dulu nak balik kampung, tapi dia asyik busy dengan kerja je kan. then ada satu time tu dia dah amik cuti 2 hari, so boleh lah balik kampung kan with her family en. LAST2 ! abah nya iaitu cik Lan the typewriter tak dapat cuti plak. mungkin ada show yang tak dapat dielakkan kot -.- adehh, tak ada rezeki dan AKHIRNYA ! harini dapat jugak dia balik yeayyy ! hmm. nyna balik kampung agak lama jgak lah kan, 4 hari, tapi sepatutnya 5 hari. tapi masalah yang takdapat nk dielakkan tu jadi punca bertukar ke 4 hari. hiwhiwhiw. dia sayang sangat nenek dia sorang ni, nak jumpa tak jumpa2 en. kasi lah si nyna ni rehat lama sikit en after penat lelah dia berkerja cari duit semua en. biar dia duduk kampung lama2 so dapat lah dia tenangkan fikiran smua bersama keluarga besar nya itu :) 

so tu je lah cerita dia. sesiapa yang baca ni mesti bebulu en sebab merepek. takpelah, terpulang lah nak baca or tidak. tapi aku tulis ni pun just nak si nyna lan yang baca. muehehehehehehehehehehehehe.
hmm. last skali ! hmm, nyna ku cayang bebeh haneyhh. hmm thanks eh slalu ada dgn itewWwWwW *apa ni eww ewww ni !* sorry tak dapat nak jadi yang terbaik tapi jangan risau, saya sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik :) thanks byk tolong saya. thanks selalu jadi peneman di saat susah senang :3 and maaf lah kalau saya tak dapat happy kan awak, masa masih panjang, so saya akan pastikan awak happy di masa akan datang :)


Senang senang ----------> THANKS FOR EVERYTHING ! 
ILoveYouSoHeavenlyMuch ! 




takcare sayang, saya sayang awak :*
SaufieAzlee


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam