NR 613
Posted Sunday 25 March 2012 ♥ 8:00 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum


Yeah aku gempak so? peace :)

Okay hayiiiiiiiiiiiiiii :)) I'm nyna. Tak tahu lah korang ingat aku lagi ke tak kan -.- almaklumlah dah lama tak update blog. Haih lifelesslah sekarang susah nak duduk depan pc sumpah tak best bila dah habis sekolah. Kena belajar berdikari -.- hai saya masih kecil lah minum botol susu lagi tau XD hikhik miaw miaw *dancing* ouh yeahhh haii awak awak awak semua, sihatkah? Saya sihat tau :) Alhamdulillah. Esok isnin saya resign pizza hut yeayyyy sumpah seghonok gila babiii opss *bahbeyy :P haa penat tau kerja pizza rasa macam nak bunuh customer kerek, paling paling rasa macam nak sumbat lipas dalam mulut diorang hihkik. Biar padan muka. Lain kali baru dia tak kerek kan -.-

Sebenarnya aku maleh nak update blog tapi si sopiah gila tuh suruh update gak nak buek acano update jelah kan so yeahhh dah update tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *tunjuk gigi* kuikui ~(T.T~)~ tak tahu nak cakap pasal apa tapi yang penting KITA MENANG *tetibe* serious shit aku tak tahu nak cakap apa lah siaaaaaaaaaaaaaa ~~ apa haaa -.- k ahhh tak tahu nak cakap apa kahkah. Byeeee

NynaRoslan




Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam