NR 612
Posted Thursday 16 February 2012 ♥ 10:04 am ♥ 0 say Hello(s)
SALAM

Ok malam ni nak post pasal pasal pasal ada lah pasal tuh entah pasal apa entah tak pasal pasal jadi pasal. 
HEHEHEHEHEHE :}

So as yknow I am NynaRoslan teringin sangat nak menyusun jari yang sudah tersedia tersusun ni nak memohon maaf andai ada tersalah kata dan bicara well ini bukan maaf hari raya tapi ini maaf untuk segala kesalahan yang bingai bingai penah saya buat utk awak awak dan awak :) saya rasa saya comel lah *comel.jpg* hahah bunuh aku sekarang ~ looooooooooooolllllllllllllllll 

Okayy sambung cerita, hari apa tah lupa -.- ada lah satu benda yang tak ingin terjadi tapi dah pun terjadi. Well manusia kan tak pernah lari dari membuat kesilapan dan sebagainya, Tapi serious apa yg aku nak post ni memang aku tuju dekat sape sape jelah. Post ni random tapi kalau rasa kau terasa takpelah ubah lah. Lagi pun post ni utk diri aku jugak kan. 

Aku gaduh not-lah-gaduh tapi macam lah hahahaha gaduh lah senang cite pasall ....... lelaki. Lelaki yang aku anggap cam adik aihh tapi aku takda lah adopted dia sebab aku pun dah oledy ada adik laki. 2 orang lagi tuh. Adik adik kuuuuu ~ kak nyna mu sangat sayangkan kamu muah muah muah :* so cerita dia aku tweet tweet tweet sampai lebam dengan E and nak jadi cerita phone aku masuk jamban so apalagi renew number and mintak kawan kawan punya num balik tapi disalah anggap oleh gf E ni. Haa ni pening kepala kalau awek jealous tak bersebab. Mungkin bersebab tapi awek dia ni cemburu terjah ~

So aku takda time nak explain so sorry to you bro, aku ni cam penyebab pulak korang hampir pu .... tus tapi aku rasa aku bukan penyebab. Aku kawan dengan semua orang. And aku tak suka org unmention aku then type nama aku sampai ramai orang baca and tanya macam2 dekat aku. Aku jenis yg suka settle cara baik. Aku tknak lah cara kasar kang berdosa aku -.- alahai kita perempuan semua ada sifat cemburu tapi aku agak bersyukur Allah bagi aku 20% je jealous dlam diri,

Its ok nak benci aku, its ok nak marah aku or whtever janji kau bahagia and puas. Actually aku takdalah terasa mana dengan setiap tweet tuh just cam aku rasa terhina dengan satu tweet panggil aku bitch. Fyi err I MEAN to others lah kan bitch ni cam pelacur lah kan. Cam perempuan yang kuat ronggeng laki, keluar dengan jantan sana sini and macam macam yg buat maruah diri tuh jatuh lah. Aku? Aku? Aku ni susah nak suka laki. Susah nak keluar dengan laki kecuali kawan rapat and susah nak melayan. Melayan macam kawan mmg aku boleh tapi melayan dengan niat nak merampas jauh sekali tau.

Aku cam pelik kenapa aku kena label macam tuh. Am I soooooo sooooo bad to you? Aku masih dara masih suci leewwwww ~~ aku tahu jaga diri, tambah tambah hidup aku ni hidup yang dah kena belajar cara nak independent. Yknow kadang kadang hidup zaman sekolah pun boleh jadi teruk dalam sekelip mata. As long kau pandai pilih kawan InsyaAllah, Allah permudah kan hidup kau. Aku sedih lah ada org pnggil aku sebegitu rupa and apa yang paling aku sedihhhh is ..............................

Orang buat fitnah aku ni penyebab tetet dengan totot CLASHH !!
hahahah bravo bravooo ~ 

Aku bukan kaki perampas
Say no to NYNA ROSLAN 
she is perampas and ..... bitch 

Awww jangan vote aiiii :PP

Eh kalau lah betul aku ni penyebab tetet break dengan totot kenapa kau perlu jadi fake depan aku? Saying Nyna comel Nyna cantik helllo jangan jadi fake lah ~ tak baik tau Tuhan marah orang bermuka muka ni, Well macam tak pernah dengar pulak > dosa MEMFITNAH lebih teruk dari dosa MEMBUNUH/BERZINA kau nak jatuhkan orang yg tak tahu kisah kau break. Macam kanak kanak pun ada gak haihhh ~ sosad. Aku pun dengar macam macam cerita pasal kau tapi aku tak pernah berminat nak tabur fitnah and buat buat baik depan kau or cerita dekat orang jangan dekat dengan kau sebab kau ni tuttt kau ni tettt ... Aku takda lah desperate nak orang benci kau. Aku kawan dengan semua so aku tak suka nak benci benci orang

Hati aku ni memang susah nak benci tapi kalau sekali dah benci memang payah lah nak suka balik well aku benci tapi tak heboh kat orang aku benci org cukup utk diri sendiri aku tahu. Buat apa semak kan orang dalam kepala minda otak kita kan :) aku pun dah besar dah nak sweet 18 lagi tuh so taknak lah gaduh dengan adik adik kan. Tak manis nampak cam aku ni budak besar yg gelojoh nak menang so tak cakap aku kalah aku just mengalah sebab underage memang selalu nak menang. Adios ~~ 


*sorry yee kalau ayat cam pedas aku kalau cakap tak suka letak kain banyak banyak nak lapik tapi mujur lah post ni aku letak 1 kain lapik . Tak mention nama aite :) so peace yoooo.

Dalam berkawan kena bijak pilih kawan. 
Tak semua kawan tu baik dengan kita

Ada yang nak tengok kita jatuh 
and
Ada yang nak tengok kita meraung

Lebih baik cari kawan yang selalu ada time susah dan senang tapi dengan syarat bersih hati dia dari segala sifat iri hati, dengki and so on. 

Well manusia kan ~

So pilih kawan yang bijak menasihati bukan bijak menjadi BATU API ...

Oh btw thx to Sopiah, Weng, Izzat, Ibal, Tasha and Kak Dena ;)

Assalamualaikum

NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam