NR 598
Posted Tuesday 17 January 2012 ♥ 9:50 pm ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum :)

Oh yaa kembali lagi saya dalam blog yang tak berguna ni ;) sohaiiiiii semuaaa ehem *garutekak* weheheee ~ hari ni boring, semalam pun boring. Kelmarin boring jugak hmm esok mesti boring -.- kenapa hidup mesti macam ni? YaAllah terlalu berat ujianmu. After sekolah makin kerap sakit tapi takdalah sakit teruk mana ;/ nak jumpa kawan pun dah payah. Shaa dah stay sg.buloh. Kawan kawan lain belum tentu lagi free. Kalau dah aku pun busy diorang apatah lagi? O,o 


Betapa rindu nya aku dengan minah minah senget ni. Yang selalu support aku tolong aku teman aku :) yg gelak gelak dengan aku dalam kelas. Yg jadi kaki gossip dengan aku. Rindu korang weh ;(


Mamat mamat semua ni, 
Afham, Azaharee and Faisal
Yang selalu tegur aku (: yang selalu gelakkan aku yang selalu ajak aku study sama sama
Sekarang nak tengok muka pun payah ;/


Jiha and Farah
Dua dua kuat makan, dua dua mulut bising. Rindu nak merendek dengan dorang. Rindu nak merayau rayau dengan minah dua orang ni -.-


Iqbal Hakim
Kawan lelaki terbaik ;) rindu nak dengar lawak dia, reaksi muka dia. Nak tgok dia kacau budak pendiam dalam kelas. Semua nyaaaaaaaaaaa. Rindu lagu rekaan dia ~



Mashitah
Deskmate dari form3 sampai sekarang ;) YaAllah tak sangka kita stay sekelas utk 3 tahun turut2 kan? Tak sangka kita boleh jadi rapat. Allah je tahu betapa sayang nya aku dekat kau :) thanks utk semua nya mashi :3


Lieya, Manja, Liyana, Bella, Tirah, Ummi, Fatin

Allah je tahu betapa rindu nya aku dekat korang semua ;(
Ustazah, Cikgu, teacher, semuaaaaaaaaaaaaaaaa !

Jangan lupa aku (:

NynaRoslan






Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam