NR 597
Posted Tuesday, 17 January 2012 ♥ 9:39 pm ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum
Hai awak ;) 


Kita rindu awak jugak, 
rindu sangat. Awak rindu kita tak? 
Angguk lah pleaseeee :P
  • Kita rindu nak kacau awak. 
  • Kita rindu nak memekak dengan awak. 
  • Kita rindu nak lepak mekdi dengan awak
  • Kita rindu nak dengar cerita awak
  • Kita rindu nak awak gelak bila dengar lawak kita
  • Kita rindu nak drive dengan awak
  • Kita rindu nak perli awak
  • Kita rindu nak makan nasi dengan awak ;P
  • Kita rindu semua nya pasal awak ~


Awak, tolong. tolong dan tolong. Tolong jangan berubah ;( tolong kekalkan macam mana awak yg sebenar masa kita mula mula kenal sampai sekarang ~ kekal kan sampai bila bila :) awak tak perlu jadi orang lain. Awak perlu jadi orang yang saya betul betul kenal macam sekarang ni. Apa pun yg jadi InsyaAllah kita akan selalu support awak. Kalau kita takda pun awak kena selalu ingat yg Allah selalu ada dengan awak. You're not alone. Tolong ye awak jangan jadi orang lain :) kita mohon.


Terima kasih sebab dah berjaya curi hempedu kita (:
Kita sayang awak :*


NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam