NR 588
Posted Friday 23 December 2011 ♥ 10:25 pm ♥ 0 say Hello(s)
Salam
Saya cuma nak wish je ;)


Ini nama dia TashaJamalulail, kawan twitter saya ;) kenal takdalah lama mana baru je lagi tapi rapat notbad lah haha. *MACAM MATCHA DAH AKU CAKAP* so dia kepala gila and selalu tweet tweet saya. Boyprengggg dia kawan Sopiahh so saya kenal dari situ jugak lah. Everyday kalau boleh mesti kitaorg ada tweet meneweet tapi apakan daya lepas saya dah berkerjaya selera nak tweet tuh dah semakin kurang maybe penat kot. Yeah penat ;/ so Tasha (: Happy Belated Birthday pretty girl. Do takecare of yourself bila dah pegi PLKN nanti. Hope you stay longer with ur Naim ! Oh saya nak sangat jumpa dia tapi tak tahu bila -.- btw dia ni suka sangat dengan Tutti Frutti and Cucchiiii king hahaha. Happy happy lah selalu yee ;) 

Nah ni haa sweet couple ;) 


Naim and Tasha

Clickkkk ----> tasha's twitter ;)



wish you get good results in SPM :)  

NynaRoslan




Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam