NR 584
Posted Wednesday 7 December 2011 ♥ 10:13 pm ♥ 0 say Hello(s)
ASSALAMUALAIKUM
Finally ...
SPM IS OVER

_______________________________________________________________________________





I am so happy because because because because .....
80 juta minit kemudian XD tettt

Saya bebas 
dari cengkaman homework yg menimbun
 daripada kena menggosok baju sekolah
 daripada kena bawak bag yg berat
 daripada menunggu van setiap pagi
 dari baju putih dan kain hitam saya 
 dari kasut kulit saya yang poyo  
 dari mengadap papan putih
 dari tandas sekolah
dari masuk koop
dari kantin
 dari bilik disiplin
 dari orang yang suka menjeling

    SAYA BEBAS !

    saya bebas bebas bebas bebas ...


    Farah , Manja and Me ;)

    Tapi dalam BEBAS ada SEDIH ! lepas ni dah tak dpat nk jumpa kawan kawan mcm selalu dah. Dah payah nak membahan org dekat sekolah. Rindu nak tgok lawak and kerenah classmates yg banyak ragam ;( rindu nak duduk lepak dekat canteen tiaptiap pagi before beratur dekat tapak perhimpunan. Rindu nak pegi hantar BKK dekat bilik disiplin. Rindu nak kena bahan dengan Cikgu Azahar. Rindu nak main netball kawad eh RINDU SEMUA ! terlalu banyak nak ditaip. Rindu semua ! SEMUA NYA ! Semua benda yang pernah dibuat aku rindu ! 


    Farah , ME , Manja and Liyana - lastday

    Benci nya bila perasaan jadi macam ni. Like YaAllah betul ke aku dah freedom ni ? Tak percaya lah gila -.- haihhhh ! Gonna miss Saujana Impian sho much ! Infinity love lah dekat sekolah petak tuh xx muah muah sikit nahh :*** 11 tahun sekolah and yeah ini dia penantian yang ckup bermakna. Anak pakcik Roslan dah besar dah hahah tapi #Forever babtut lah cite dia kan ;P ah peduli hape janji umur dalam IC wa bakal 18 tahun , tahun 2012 ni yeay mee I am sho excited macma bingaii XD *upss sorry ! Habis SPM terus dpat kerja so lifeless. Everyone cakap kerja best but for me , it just to be more independent than before this yang kalau nak pegi mana mana kena pastikan homework siap kan. 

    So I am here wanna wish to all batch94 happy freedom guys ;) hope result kita semua nanti okayy and gempak ewahh ~ kebabomm meletup XD 

    NynaRoslan


    Me
    My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



    Kisah Silam