NR 577
Posted Thursday 24 November 2011 ♥ 9:00 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum ;>

Yoo readers , aku tak tahu mcm mana nak gambarkan perasaan seronok bila dapat on thru internet then dpt manja manja dengan lappy balik and and and the most important yg paling aku seronok is dapat on bloggie aku ni. Aku tinggal pakcik ni lama bebeno nak dekat sebulan -.- bapak lamaaaaaaaaa bhaii. So I'm here yess superpower ! Mmg after ni post aku belambak lah kan. Nafsu nak mengupdate blog pun dah makin memuncak ahaha. Aku guna tweet text sebab nak hilang kan rasa bosan yg bersarang dlm sanubari bacin aku ni tapi apakan daya manusia tak pernah rsa kepuasan oleh NYA !

Haa thank you new followers
Even blog aku berkurap sikit korang still follow lenjan je kan tenkiu tenkiu ;) 
Iloveyuoallss ! ;* after ni aku update smpai lebam hahah !

Haa now aku boleh on sepuas puas hati aku but eh eh eh nononono still got three papers to be done ! Perdagangan 1 and 2 plus seni 2. Khamis nextweek like seriously shit. Killer paper tuh -.- fvuk but nvm i'll try my best. Stay positive Nyna InsyaAllah you can do it ! Yeahhh ahahaha aduhaii pahal aku excited semacam ? Err no ideasss haaaaaa nak post something ni ....



Yeah i got this frm SyiAzman"s blog :D

My pretty syisyi. Awak sangat cantik. Syi kena bangga sebab Allah kurnia kan pancaindera yg unik utk syi yg org lain takda. Rupa paras tak penting, Percaya lah lelaki akan cari perempuan yg ada sifat sifat yg diorang nak. Bukan rupa paras :) semua org nak yg terbaik dlm hidup diorg. Apa guna rupa cantik tapi hati busuk ? Tak ada guna. Merana diri ! Trust me you're pretty just the way you are <: 

Iloveyou ! Happy 5 monthsary with your Kama hihi

Human
NynaRoslan



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam