NR 503
Posted Monday 26 September 2011 ♥ 3:15 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum :'>
let me be myself

Life is tough , but it's tougher when you're stupid.  
Be brutal Be tough

Today dekat sekolah hati ni sebenarnya gundah gulana , ada yg tak kena tapi cuba pretend saya okay. Smpai lah time math hati bertambah resah rasa mcm ada something nak terpacul tapi tak smpai masa lagi. Tak tahu kenapa semenjak dua menjak ni diri jadi semakin sensitif , senang sangat nak terasa and senang sangat nak jadi cengeng bila sorang sorang. Terasa macam takde sape sayang Nyna , rasa mcm dah tak penting utk semua orang even org sekeliling ok dengan kita. Imma bad-thinker #Ihatemyself


After rehat duduk dpn Ibal , sembang mcm biasa macam takda bnda yg jadi. Relaks and boleh gelak gelak and tetiba popsss *mmg tak tahan , aku nangis , nangis and nangis see depan laki pun nak nangis. Nmpak sangat nak tunjuk gedik but seriously bukan nya plan nak jadi gedik duduk dpn org and nangis tapi jadi diri sendiri after Izzat say something yang haih -______-" why mcm ni ? Tak tahan , hati ni rasa lain yg amat ! Serious aku rasa ada yg lain dekat diri aku. Tapi tak tahu mcm mana nak explain kan benda yg lain tuh.



Never give up on what you really want to do. 
The person with big dreams is more powerful than one with all the facts.

Dear classmates , kita dah sama sama hampir 2 tahun :) kena marah , belajar and happy semua sama sama. Mungkin ada antara kita yg tak sebulu or sekepala tapi kita semua ok kan ? Ni lah yg buat aku syg sangat dkt diorg. Diorg selalu ada bila aku tak ok , bila situasi aku runsing. Masa aku sakit diorg panik and tolong aku hntar pegi bilik kesihatan. Kalau aku tak ok diorg tanya and yeah rasa mcm seronok bila ada org prihatin dekat diri kita. Aku ni menyusahkan ke ? Aku jadi ketua utk melindungi korang tapi aku pun tak layak nak dipanggil ketua so thisyear aku jadi penolong , still same. Nothing changed. Still menyusah kan korang. Useless kan aku ni ;/

I am so sorry guys ;< macam tadi korang yg tolong chill kan aku even mula mula ingat aku gurau or berlakon and so on sebab at first aku mmg gedik gila babi dlm kelas kan ? Sumpah aku terharu bila ada yg bagi semangat dekat aku :/ yee korang mmg baik , macam mana lah kalau dah habis sekolah nanti kan ;(

Good friends are like stars. 
You don't always see them , but you know they are always there.


1 2 3

J - N - F




These two girls :> Iloveyou
"We're always love you Nyna" :>

Aku ingat lagi dulu aku takda lah sengam mana dengan diorg tapi Allah tuh maha penyayang :) dia rapat kan kitaorg smpai kitaorg jadi rapat serapat rapatnya in class. Dlm class gelak , gossip , belajar smua sama sama. Sorry kalau ada tersakitkan hati korang. Aku tahu perangai aku kadang kadang menjengkelkan. Aku tak pndai nak berbahasa basi. Seikhlas nya mmg aku syg korang. Even hati rasa mcm korg tak syg aku tapi dgn ayat yg aku dengar dari korang "Aku syg kau Nyna" serious buat aku lagi bertambah sedih bila dah nak habis sekolah ni :')

Dunno lah wehh , korg jelah yg mmg selalu gelak kaw kaw bila aku buat lawak even lawak aku mcm cipan sekalipun korg tetap gelak *I knw sengaja nak gembirakan hati ;P hihi. Bila ada camera sure muka kita tiga, jea yg over. Smpai nak cecah 4++ terlalu gilakan camera. And for sure aku takkan lupa korg. Semua gmba nanti aku cuci and tampal dkt dlm diary aku kay (: and thnks sebab peluk aku 

Most people walk in and out of your life 
But only friends leave footprints in your heart.


My Sha
Never forget you Nyna :3

Yang selalu kuatkan hati aku , yang selalu jadi penasihat tak berbayar utk aku :) Shaa tak pernah bosan nak dengar cerita aku. Walaupun cerita mcm cikai tapi dia tetap ada tak kira masa , Yang selalu luangkan masa utk teman aku. Dia tak segan nak share masalah dengan aku. Dia selalu ckp aku yg terbaik. Aku selalu ckp aku comel dekat dpn dia walaupun bnda tuh bukan lah betul mana tapi dia ia kan jea sebab dia tahu aku jenis yg suka dipuji *bkn semua org lah kan :> still tahu rasa malu !

Nanti dia busy dengan Plkn and study so msti dia lupa dekat budak comel ni :P kidding. Yelah mesti tkda time nak dengar cerita poyo aku. And msti dia takda time nak dengar lawak aku. Rindu nak tidur rumah dia rindu nak kawad nak sekhemah and semuanya lah.

A best friend is like a four leaf clover, hard to find, and lucky to have.



Ibalbal :)

When you are tough on yourself,
 life is going to be infinitely easier on you. 

Terasa rugi bila thisyear baru nak rapat dengan kau walhal kenal dah nak dekat 5 tahun. Yee dulu mmg aku benci kau sebab suka ejek aku tapi sekarang aku syg kau mcm abg aku kau tau. Aku tak tau apa jadi kalau kau takda *bunyi mcm lain mcm -____-" No mksud aku , aku tak tahu kalau kau takda nak bagi semangat dekat aku. Kau lagi rela kena marah kan kan ? Aku selalu gelak kan kau tapi bila time yg sepatutnya kau gelakkan aku kau tak buat. Kau dekat dgn aku , kau pujuk aku kau bagi aku cool. Jahat nya aku dengan kau. 

Kau kawan laki yg paling rapat dengan aku , yg tahu rahsia aku , yg selalu tanya pendapat aku. Aku sebak bila kau pegang kepala and ckp aku ada lagi sebulan nak cover semua benda. Kau tak main main kau serious aku terkejut kau act cool -.- kenapa kau tak gelakkan aku ? 

"Buat apa nak gelakkan , nyna kau ni aku syg kau lah gila kening tebal
"kau ada prob aku tlg settle"

Sebab tuh aku beruntung ada kau :") thnks bagi aku cool dekat class tadi. Sumpah terharu dengan semua nasihat kau. Aku janji aku buat yg terbaik and capai apa yg aku nak ! Peluang dtg bukan mungin berkali kali , so bila peluang tuh dtg kau grab tetap dlm hati , istiqamah Nyna kau boleh. 

Kau pandai  kau pandai kau pandai 
kau boleh kau boleh kau boleh
usaha Nyna usaha !

Ingat tuh !

*aku tahu benda ni cuma nk enakkan hati aku ;<

Life's short. If you don't look around once in a while you might miss it.


Muhammad Saufi Bin Azlee
A person who is always by my side

Thnks fr being with me 
Although I'm not as good as you

Dia selalu ada bila aku tak cool , dia selalu ada bila aku tak okay. Dia jugak selalu cuba nak happy kan aku walaupun aku kadang kadang macam tak appreciate apa yg dia buat utk aku. Boleh nampak dia paling ikhlas tapi aku ? Acuh tak acuh and aku tak tahu kenapa. Bila ramai kata aku untung dpt kawan baik mcm dia aku mula sedar yg bodohnya aku buat buat mcm biasa dengan dia padahal dia mmg baik gila dengan aku. Tak penah marah aku , yess itu kelemahan dia. Aku sakitkan hati dia , dia tak marah still cool mcm biasa ;/ I'm sorry Sopieee.

Tak tahu nak ckp apa. Dia mungkin tak bagi semangat secara depan tapi dia ada dekat belakang aku. Selalu ada dan sentiasa ada. Dia terlalu baik untuk sape sape sakitkan hati dia ;) aku ckp mcm ni sebab dia kawan baik aku yg mmg baik gila punya baik (: bagi lelaki lah ! So Sopiahh , sorry kalau terasa hati dengan Nyna. I just be myself , no cover

I just want you to know who I am #infact

Some people make the world special just by being in it.



"When the world says , "Give up"
Hope whispers , 'Try it one more time

Good friends are hard to find , harder to leave and impossible to forget.

Illoveyou guys + infinity ---> ♥ ♥ ♥ ♥


NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam