NR 492
Posted Tuesday 20 September 2011 ♥ 10:18 am ♥ 0 say Hello(s)
Nice Day :>


Assalamualaikum
Hai bloggers and hai manusia semua :3

Hari ni rutin harian bangun pagi seawal 0440am semata mata nak revise perdagangan. Kejut Afham jiran sebelah lorong sebab dia nk study sekali. Itu lah guna nya kawan yg selalu ada bila kawan perlu pertolongan :) bnyak text masuk , dari Sopie. Suruh kejut dia jugk. Kejut sopie dia suruh bukak fb and check message ada something. Bila bukak kay ada link perdagangan form4 punya. Buku perd aku hilang mmg best tak baca buku. Focus dekat form5 je lebih -.- 

Malam semalam aku stress dengan diri aku. Yg tak sedar sedar SPM dah dekat gila nak mati ! Tension dengan bnyak benda sejak akhir akhir ni. kusut kepala otak aku nak hadap semua benda dlm satu masa nasib aku tak mudah nak putus asa sebab still ada yg peduli dgn aku , Alhamdulillah Ya Allah kau bagi aku kawan yg prihatin. Mengadu dekat Appin benda yg kacau fikiran aku. Lega sebab aku dah luah kan something. Sopie ? Ouh dia terlelap sebab ---> tlg aku cari bab form4 perd tuh *mmg dia baik

Pagi pagi Sopie hntar pegi sekolah and bagi aku perd yg dia print. 61 muka surat tefak bnyak gila babi kan ? Dia print , aku pun boleh tapi ? Dia ckp risau aku tak smpat nak print sebab bnyak. Dia tak fikir plk ink yg dia guna nak bagi aku A4 paper yg dah penuh dengan tulisan berdakwat hitam ? Sumpah terharu and rasa bersalah. Setiap hari kata kata semangat aku dpt dari dia. Tak pernah jemu nak bagi aku dorongan. Tak penah bosan nak bagi aku semangat sedangkan aku ? Leka dengan hidup form5 yg dah tinggal lagi berapa kuncup hari jea lagi  -..-

sungguh tak percaya

Balik dari sekolah Sopie ajak teman dia buat assignment dia dekat mcd. Mmg susah and payah , situasi aku kalau jadi dia RUMIT jelah yg mmpu aku ckp. Dia ? Tenang je buat keje keje dia , keje kawan dia pun dia tolong buat kan. Baik sunguh mamat sorg ni. Tuh yg buat aku untung dpt kawan mcm dia Alhamdulillah (: balik dari mcd teman dia pegi beli barang and then smpai rumah bnyak bnda aku belajar hari ni

Malam ni noti otak aku penuh dengan ayat 'kawan'

Mimpi indah ;*
NynaRoslan




Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam