NR 475
Posted Tuesday 13 September 2011 ♥ 1:47 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum


Maaf ,
Sekarang mood selalu buat hal
Benda remeh jadi besar mcm badak
Benda besar lagi nak diperbesar
Benda kecik taknak usha pulak
Bila dah kena diri yang over

Maaf ,
Sekarang mood selalu buat hal
Tengok orang tu --> menyampah
Tengok orang ni --> menyampah
Lepas tuh ........... buat muka tak suka
Bila orang pandang cover :3

Konon nothing happened

Maaf ,
Sekarang mood selalu buat hal
Nak kata pms tak jugak

Nak kata ada problem pun tak jugak


Masalah family ?
Masalah kawan ?
Masalah Boyfriend ?

-00-

yadayadayada - nothing 

Maaf ,
Sekarang mood selalu buat hal
Dapat text dari orang terus delete
Dapat call dari orang yang tak rapat terus reject

Kau ingat kau cool ke Nyna ?
Jangan bajet -

Maaf ,
kadang kadang termarah
kadang kadang terselfish
kadang kadang tercakap
kadang kadang tergelak
kadang kadang tergedik
kadang kadang terdiam
kadang kadang terbisu

sampai ada yang terasa or menyampah

Kadang kadang haih #bosan

Dulu
semua seronok

Dulu
semua meloncat

Dulu
semua galak

Tapi ....
sekarang - semua dah lain

Jadi remaja yang meningkat dewasa - TAK COOL

Nak stay sekolah sampai bila bila dengan syarat - NO EXAM -
sape kita nak lawan takdir Tuhan

Kita hanya mampu merancang nak jadi mcm tuh utk seratus tahun akan dtg
Tapi hasil dia ESOK aku dah dewasa.

Sebab Tuhan dah tentukan ~

Kau apa tahu perasaan aku ,
Kau tak tahu

Biar Biar Biar

Makin hari makin berumur
Makin hari makin matang
Makin hari tanggung sendiri

Kenapa kena lalui benda macam ni ?
Boleh tak kalau kita hidup untuk hadapi benda yang menyeronokkan ?

Kalau macam tuh tak nampak lah dugaan yang kita tempuh kan ?
Ok aku faham kenapa kita kena tinggal zaman keseronokkan untuk zaman peralihan

Sebab ----> tanya diri sendiri
Muhasabah sampai kau ngerti !

Aku biasa
Aku naif

Macam mana nak jadi lebih baik dari sekarang
Doa kan kesejahteraan hidup orang yang kita kenal
InsyaAllah arah tuju kita cerah

Tangkap - bila dah dapat - jangan lepas
Biar sekuat mana benda tuh nak terlepas
Teguhkan hati kuatkan iman 

Kau boleh , kau boleh , kau boleh

Jangan merungut. Guna kemampuan sendiri.
Jangan membentak. Guna keupayaan sendiri

Aku cuba ke arah itu -

Maaf andai ada terkasar bahasa
Maaf andai tersombong dimana2
Aku manusia yg cuba jadi diri sendiri

Aku tak mintak
perasaan tu ...
Datang sendiri

Yee aku dilema 

#mood sekarang selalu buat hal
tersirat#

Maaf jika aku lain
NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam