NR 543
Posted Wednesday 24 August 2011 ♥ 4:46 pm ♥ 0 say Hello(s)
Salam

Hi hari ni tak pegi sekolah lagi mata sakit -..- hati pun sakit hahah *jokejoke. Tapi serious tak tipu mata kanan dah macam avatar , macam mutant -__________- Uhm Mashitah suruh rehat sampai dah ok , around 0900am abah bawak pegi clinic. And yeahh dekat area btho , my oldhouse <: me miss btho !

Dlam bilik Doctor Lai I told everything about my problm. Dia nasihat mcm2 , dia kata dlam hidup ni kalau terlalu stress pun tak guna jugak. Tekanan tuh ada tapi kena kawal tapi aku dah lama sangat hadap bnda jadah ni how ? Dia check aku demam ke tak and so onnnnnnnnnnnnnnnnnn. Ok aku demam , panas badan 36 :O tetiba je demam. Nak dekat 2jam aku bersembang dengan dia , abah pegi carefour beli brg dpur. Dia biar aku borak dengan Dctr Lai lama lama. Well Doc Lai baik , awesome gila :D

Masa tengah borak borak dia tanya ,

#Klau kamu diberi chance , apa kamu nak ?
*saya nak tidur
#Hah ? *gelak
*serious ! saya nak tidur ;/
#untuk berapa lama ?
*Untuk selama lama nya 
#Nanti saya tambah ubat kamu
*saya penat dengan ubat
 -_________________-"

Yee cuma penat
Tak ! sangat penat
Tak tahu sampai bila

What I need is a friend :)
Trial is just around the corner , pleasee pray fr my health :> 
May Allah bless ya all (:

*sorry if dekat sekolah dah makin sombong , 
No mood ;/ kawan rapat jelah wa layan :D

NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam