NR 526
Posted Saturday 20 August 2011 ♥ 9:19 am ♥ 0 say Hello(s)
Muehehe :B

Semalam dah dpat elaun then jalan jalan kajang jap lepas tuh dah tahu tak tahu arah tuju patah balik pegi bazaar prima then bazaar delima and thnks :> ouh yeah sopie bagi keychain zirafah bagak comel ! Dia beli kat mana tah tenkiu brotha ! Me like it. And ouh hari ni ada berbuka puasa dengan Mashi and the gang (: tak sabar nya ~

And and me told ya , berbuka puasa dengan anak anak yatim sangat best plus korang akan rasa syahdu secara tetiba waktu nak baca doa berbuka. Kita boleh berbuka dengan parents and family tapi dorang ? Nothing. Dorg cite mcm mcm dekat aku pasal family dorang and dorang redha. Diorg peluk aku hihi :* sumpah terharu ! Diorang terbaik ~

Semalam Along ajak pegi shopping baju raya but aku takda nafsu nak raya , how how ? Angah paksa ajak keluar but sorry bro , today wa busy. Ahad lah kan ? <: I knw they love me thats why nak buat aku ada mood raya dengan beli donut sebanyak 5 HENGGET apa jadah nya semua tuh nak aku telan smpai halkum jadi mcm shamsul yusoff ~ Tolong lah tak HADAP -..-" mereka sememang nya abg abg yg gila lagi pelik. Sorang Zulhuzaimy Sorang lagi Mesut Ozil untunglah selebriti ;p hahah

Tkpe aku Rita Rudaini XD bak kata Ellyia and Mashitot <3

NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam