NR 508
Posted Friday 12 August 2011 ♥ 12:09 am ♥ 0 say Hello(s)
"A friend is someone who is there for you when he'd rather be 
anywhere else."





Alhamdulillah ~


Aku tak mintak tapi dia yang datang 
Aku tak cari tapi dia yang muncul
Aku tak rayu tapi dia yang rela

Terima kasih (:

___________________________________________________________________

Ada banyak benda yang aku nak cerita tapi tak perlu lah digembargemburkan.
Aku cuma nak cakap dia

 selalu ada  bila aku nak :

# gelak
# bercerita
# membahan
# menokok tambah 

Yee dia ! Dia yang tak putus putus bagi aku semangat !
Dia selalu ada bila aku ............

Dia jugk yang selalu pesan suruh aku sihat cepat (:
Terima kasih Saufie Azlee


Thnks jadi kawan wa , bradah 
NynaRoslan





Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam