NR 507
Posted Thursday 11 August 2011 ♥ 10:51 am ♥ 0 say Hello(s)
SALAM :>

Dekat sekolah um okay even demam still tak kebah lagi. Pegi sekolah then melangak dekat dataran masuk class sedih tetiba hahaha , share dgn Farah , Jiha and Mashi yeah I knw tapi kalau dah syg tuh susah sikit nak lepas kan ? Takpe I'll try mcm kau ckp Farah 

"Ada yg lagi baik akn dtg selepas dia"

Mungkin aku tgah buta lagi sekarang ni takpe Allah itu maha adil dia tahu bila masa aku dpt lari dari buta tu (: and pleasee aku penat mcm ni. Aku dah tawar hati. Even pernah janji kan ? Manusia akan langgar janji bila dia rasa bnda tuh tak patut jadi janji. Kau ragu ragu dgn aku kan ? Apatah lagi aku ? Sorry kbye

Dekat sekolah solat Dhuha sorang sorang. Mashi , Bella and Lieya period mybe. Farah baca Al-Quran. Tenang hati aku doa semua serah dekat Allah. Masalah kesihatan aku dah pasrah eceh ;p takpe org lain kena lagi teruk Nyna , kau baru kena demam panas dah over mcm org hidup dengan sebelah paru-paru *blablabla. 

Balik dari sekolah Sopie jemput , act dia nak bagi ubat tapi van aku lmbat so dia baik hati nak hntar. Thnks bro. You're the best :) manusia yg ta putus putus bagi semangat muahaha :3 sorry lah kalau terover kay , manusia kan biasalah. 

# OH TADI 
berbuka mee kari and nasi lauk apa idk. Dah lama tak mkn donut. 
Takpe bila dah sihat aku rembat bazaar hihik ;p 

NynaRoslan




Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam