NR 500
Posted Wednesday 10 August 2011 ♥ 8:00 am ♥ 0 say Hello(s)
POST YANG KE - 500




Assalamualaikum dan salam muhibbah ;)

Terima kasih kepada followers  yang memollow saya <:
walaupun saya tahu blog saya kadang kadang membosankan saya tetap happy bila ada org baca
terima kasih kerana sudi membaca. Saya tahu blog saya tak amazing mcm org lain tapi saya cuba utk menghappy kan followers yg membaca blog saya. Tak salah nak buat org happy. If takda yg baca pun takpe jnji bloggie saya sanggup terima semua post yg saya update utk dia :) kan bloggie ? :*

Kalau bosan dengan ayat , cerita and mcm mcm benda dlm blog ni. Boleh lah kemukakan cadangan anda ke aduan rakyat yg akan bersiaran setiap hari di berita tv3 pada jam 8.30 mlm mungkin ;p oh haa. Bergantung lah kan kepada setiap post yg saya post. Saya post ikhlas , no cover cover. Saya bukn minah cover celup celup ni. Ada hari bahasakan 'aku kau' ada hari 'kita kamu' 'itew awk' ahh janji samasama semua bahagia di dunia dan akhirat. Pagi pagi ni kalau layan lagu Awi Rafael sedap jugak kan ? *perli muahahah -..- I hate his song act. Takda seni langsung ! #Truth

Ohyeah Ramadhan dah masuk hari yg ke-10 :>
ALhamdulillah ! Saya dapat meneruskan perjuangan untuk berpuasa.
terima kasih Ya Allah 

Terima kasih - 148 followers :*


NynaRoslan



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam