NR 474
Posted Wednesday 3 August 2011 ♥ 11:01 pm ♥ 0 say Hello(s)
Aku secara luaran nampak mcm sombong and tak suka kongsi cerita tapi dalaman org yg faham aku je tahu mcm mana aku yg sebenarnya.Mungkin kadang kadang aku buat muka bodoh tak amik peduli pasal kawan aku tapi dalam hati Tuhan je yg tahu :) aku ni org nya bukan suka menunjuk. Aku diam bukan tanda aku tak suka aku diam sebab aku nak kawan happy dulu then baru diorg boleh share dgn aku. Anything ....

Susah sebenarnya nak cari kawan baik. Aku ada ramai bestfriend tapi nak cari yg forever tuh payah sebab manusia kan lain lain. Kdg kdg aku ni tak perfect so kena reject hahaha ;p whtv ~ kawan dtg dan pergi tapi sekali kawan selamanya tetap kawan. Fact yg mmg betul ! 

Nak taknak kita semua kena terima yg hukum karma sentiasa berlegar legar hampir dgn kita :) 
Jgn jadi fake , jgn jadi bodoh sombong.

Alhamdulillah kwan kwan aku semua alrite :>

NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam