NR 420
Posted Thursday 21 July 2011 ♥ 8:58 am ♥ 0 say Hello(s)

Dapat tangkap gmba bontot cikgu Daud pun jadi lah ;p


Meet Hafiz Izzuddin ;) Hihi He is soooooo cute


Ijah , Rabbih and ME 


Nichabravooo ;P


Me , before the match XD


Ok ehem my keding <3


Ratu kawad XP


Perbarisan


Kapa -,-


Tarik tali 

So yeah act bnyak lagi gmba but dekat Hanis , and Imma goin to wait the pctrs frm her hikhik :> so niceee ~ Heh kay kay tadi aku masuk perbarisan and persembahan sentap , me like me like. Ramai ckp cantik ;) and and ramai cikgu puji sentap best plus dorg ckp time sekejap sangat and yeahh agreed with em. Sangat sekejap. But hell yeah ahahah aku asyik nak tergelak jea duduk depan depan stage tuh ;p Nyamuk is soooooooo lawak mcm cibaii ! Tak boleh tahan gelak XD hihi then back to our place plus cari bag and tukar baju cause today Imma superpower of sapphire #bapaklahperasansiall ! Hahahah , no lah. I'm not. Hanis lah kuasa besar dia kan ;p

So lets start with 100m , Anis tak menang nahh its ok ;) at least cuba aite ? Fatin pun tak menang. 200m Athirah kalah -,- yu knw what ? Num last aishh ! And sepatutnya aku amik acara tuh but mcm tak larat and aku silap haha ;p belagak nyeww ~ then 4x100m. Something yg mcm dajal jadi. Ckg ckp aku punya nama dlm acara tuh and Tira ckp tak -,- so hot lah kan. Knapa time tuh baru nak show up yoo ? Aku dah semangat dah tadi and yeah sekali aku benci sampai bila aku benci , sorry to say kawan ;D aku mmg mcm ni. And kau langsung tak fikir org yg penat berlari. Kau tak pecut langsung ! Huh

4x400m Yeay me jadi pelari ke-3 and I wasssssssss err -,- boleh ke ? Dah lah ni 1st time masuk acara long-distance. And Hanis bagi semangat fewwit hihi ;p masa Hanis lari memang dia tertinggal jauh and smpai dekat tmpat nak belok dia pecut sorang sorang waaa so power haaaa XD then pass dekat Fiqa dia pun comel jea lari hahah ;p then me me me XD aku tak jogging tapi aku lari. Bengang dgn acara 4x100 so lepas geram dekat acara 4x400m lah kan XD time dekat depan stage ada org sebut nama aku apa tah then menari lah kan sambil lari hahah mcm lahabau bhaii ! 

Sampai sampai jea pass dekat Fefe :) then Cik Azlan cakap stamina aku kuat even badan nampak berat then Cikgu Husaini ckp aku power sebab stamina kawad aku kuat hahaha , dan dan lah. Padahal saje lettu kan ? ;p ceh cikgu Hadi tak puas hati dengan aku muahahah sorry ckg. And heh blablabla then jumpa Saufie yeayy dia dtg hahah ;p ehm yeah tenkiu lah yee pailang dtg tapi jumpa kejap jea takat gaduh patu kena cepuk dgn Ustazah dia mmg kecoh nak gelak bagai ! 

So I just won 4x400m :) - 1st place 
with Fefef , Hanis and Fiqa - terbaikk

Oh mcm bnyk cerita pulak padahal tak gempak mana pun haha , standard lah dah final year kan , nak jugk bercerita ;) ehm noww nahh big congrates toooooooooooooooooo :

Abdul Fakhrul Aqram - (Olahragawan) Amethyst
Putri Yasmine - (Olahragawati) Topaz
Perbarisan rumah sukan - Emerald
khemah tercantik - Emerald

1. Amethyst
2. Sapphire
3. Ruby
4. Topaz
5. Emerald

Thnks ruby bagi chance to us hihi ;> next time cuba lagi kayy. Adat lah menang kalah yg penting semua happy happy , well my final year kan ;)

Rasa mcm nak menangis pulak bila rasa dah nak habis sekolah ni ;') heheh gedik nyeww !
Btw thnks to all yg support aku tadi <:

NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam