NR 414
Posted Monday 18 July 2011 ♥ 7:41 am ♥ 0 say Hello(s)

Assalamualaikum and hello pipol ;) 

Kay bout today ? Woke up at 0530am. Nak kejut Shishi bangun sahur but dia yg kejut aku dulu so mcm HARHARHAR bahlol gila kau Nyna. Buat malu jea dia kejut kau -,- ahh kesah pulak aku ? Kay dia kejut pun just text jea then aku call and dia cakap dia dah bangun tunggu turn nak mandi :) well budak asrama kan biasalah. Yg paling best aku cakap aku nak puasa and dia pun nak jugak ;p dia baik hahaha ! Selekeh lah kau Nyna. Kay enuff bout him !

Goin to sch by van oleole. Pkcik amik mcm biasa yeay me dlm van tak tidur cause ------> JAGA pintu van kan mana boleh tidur padahal mata dah tingtong bhaii ! Wa watlek je lol --" so then smpai sekolah jumpa kawan beratur , ada penyampaian hadiah pehh kemain belambak lagi hadiah kan -,- yg amik hadiah stok semua lambat lambat jea jalan haih dah lah panas ! Ehm balik class belajar macam biasa , kena tego dengan Cikgu Sci sebab tidur , ckg saya tak tidur kay. Saya letak minyak cap kapak dekat mata then kena kipas and hasil nya mata saya berangin and pedih hahaha *bodoh kan biasalah. Buat Bi time rehat and ponteng koop -,- sebab ada KHALID ! I hate him yeah -__________- forsure hikhik jahat nyeww.

Masa Bi entah kenapa tak ngntok , semua sebab tak siap modul haih mmg tiru meniru lah cite dia. Esok ada rehearsal fr perbarisan hari sukan and before rehat ada bi , teacher takut kitaorg yg terlibat tak hntar buku and dia mintak kitaorg hntar buku awal awal pagi -,- mannn aku dah lah malas nak buat hw dia , nak tknak terpaksa. Pigi lantak lah 

Kbye

NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam