NR 410
Posted Saturday 16 July 2011 ♥ 8:53 pm ♥ 0 say Hello(s)
Hari ni hari ahad , mcm biasa awal pagi mesti dapat text dari dia.
"Hai awak , good morning :)"
Aku tetap tk bangun zzzz

Around 0645am aku bngun , solat subuh and dangg ada phonecll. Tak tgok pun screen dari sape yg call and dengar suara he said "Hi" , aku senyum tapi senyum dalam rasa bersalah. Aku tidur tak bagitau dia , bukan apa. Aku tak reply text dia. Aku penat , aku pening and aku sesak -,-

Dia tanya "baru bngun ke ?" "Dah solat ?
Hmm well , dah dah dah.

Dia gelak , "I baru nak kejut you"
Kay , I bngun sebab text dari you.

"You kenapa ?" , I pening Shirazi. I tak tahan sakit kepala mcm ni. I taknak bagitau you , nnti mcm mcm you suruh I buat ,
 I tahu you prihatin tapi sorry I can't. Umm

Semua dia tanya , semua aku jawab dalam hati , tapi kesian dia dah penat penat call and me ?
Buat perangai mcm shit. Kay I jawab fr you.

"Dah bngun , baru lepas solat"
"Thanks kejutkan"
"I pening. Sakit sangat kepala ni"


_____________________________________________________________________________________________________________________________


"Kay pegi lah tidur , tidur kay"


Memang I nak tidur.
Hm tak smpai hati , I text dia.

Me : Thanks :)
Him : Sure , I sayang you. Awk rest lah :)
Me : I sayang you jugak. Pening gila lah
Him : Teruk sangat ke awk , start semalam ke ?
Me : Start balik sekolah. Pening sebelah kepala.
Him : You dah makan ubat belum ?

And I leave him alone ....

I slept until ..... my dizziness disappeared
I sent a short text to him saying "Sorry"

No sign , he'll not respond. He might be upset with me.
Its okay boy (: I still ly ,

I just can't stop the pain , the pain is still here , with me .... Inside my brain , in my head , my mind and IN me.  just can't stop the pain , can't stop it

My head was throbbing from last night. Please stop it ! Ummm ,
Ily Shi ;3


NynaRoslan



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam