NR 391
Posted Wednesday 13 July 2011 ♥ 8:33 am ♥ 0 say Hello(s)


Nampak information tuh ? Tak ? Kasi click bagi gedabak sikit lah itu page , yee mmg ! Mmg aku tak terpilih and serious aku sedih , bengang semua ada. Semua orang tahu aku nak pegi sangat sangat plkn since aku darjah 6 , how long dayyemm -,- gilaa kan ? Lama gila aku simpan angan angan nak pegi after tgok cousin pegi and dia cakap best. Mama and abah cakap mybe aku takda rezeki and ada hikmah Allah tetapkan kenapa aku tak pegi tapi still WHY WHY and WHY ? Along takdapat , angah pun but masa turn aku why tak jugak ? Kenapa ? Dushh !

Sumpah sedih ! Nak pegi , aku minat gila dengan aktiviti mcm ni , aktiviti lasak yg boleh bagi aku jadi manusia berdisiplin and dari situ kita boleh belajar erti kerjasama , bertanggungjawab , tepati masa and disiplin. Haihh serious sedih , aku dah ada pengalaman time join kadet and why not kalau aku dpt ? Still tak puas hati , Farah Baizura and Fariza dpat , they make me jealouss ! Yess I'm jealous much ! They're so lucky , but me me me ?

I'M NOT LUCKY AT ALL !
effff -____________-'

Sad
NynaRoslan


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam