NR 351
Posted Friday 1 July 2011 ♥ 2:37 am ♥ 0 say Hello(s)

Assalamualaikum

Hari koperasi , not bad but not as good as lastyear. If lastyear ada banyak gerai but thisyear mcm kurengg plus aku mmg nak buka gerai but cikgu ckp dah penuh , dah lah bnyk gila makanan yg kitaorg nak jual sheshh hampagas punya koop ;/ even aku pengerusi tapi aku takda kuasa luar biasa bhaii ! -,-" 

Oh hmm tadi makan burger daging and sandwich. Banyak gila makanan aku makan and me dnt know why tetiba jadi kempunan , Izzat cakap aku kena jaga time mkan aku ;/ #haih , ouh tapi yg best. Makanan aku sama dengan Farah and Shaa hikhik ;'> so kalau berak mesti taik kita sama warna kan ? XD Muahaha. Izzat kasi phone dia so I twetting mcm org gila but takda lah gila mana.

Balik balik abah beli pizza , terus takda selera XD sebab dekat sekolah dah makan bnyak. Pegi kajang beli barang seni and balik and lepak and colour my art projek and online and tgok tv and now ? Waiting for Am (: dia tuisyen , later nak lepak dengan dia , dah 4 minggu tak lepak even rumah depan belakang jea #facts sorry am , 

Btw shishi sayang I XD HAHAH
Apak gelabah mcm sial kau Nyna 

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam