NR 357
Posted Saturday 2 July 2011 ♥ 9:39 pm ♥ 0 say Hello(s)

Me and Izza


Aimie and Hajar


Dayah and Tikaa


Ellyia , Me and Shaa


Hajar and Me 


Me and Azua


Manja , Izza and Me


Manja and Izza


Mashi , Farah and Me

Salam 

Yesterday ada 1murid 1sukan 1malaysia aite ? Okayh , mula mula malas but bila dah dtg sekolah tetiba woww, amik Manja around 7 , pegi sekolah tgok org semua dah beratur. Senam dulu , tukang ajar tuh kemain seksi ahahaha tapi best dia buat mcm tarian so aku and Hajar follow jelah even mcm katak -,- Cikgu lepas kan form by form then aku lari dengan Shaa and Farah , hikhik ;'> serious kitaorg tiga org semangat nak mamfus , lari kemain laju tau. Smpai sekolah walawehh cari air. Then ada sukantara lah fulak

Cikgu Azahar rumah sapphire hihi tuh yg aku suka tuh , dia bagi sapphire duduk tgah :) well juara dari belakang kan XD ehem then apalagi , baru jea habis lari keliling sekolah then rumah sukan kitaorg kena buat 800m deyy caaa , keliling sekolah lagi tau , so aku dengan Hanis lari tak sampai 7 minit kami dapat 3 mata :) then pegi lompat jauh , dapat lagi 3 mata. Masa aku tgah lari nak lompat ada boy jerit nama aku and idk sape punya suara tapi serious menggangu !

Then pegi lompat tinggi , at first semngat hahah , aku mana pndai lompat tinggi selalu fail , err dapat 2 mata , first lari pegi peluk Haziqah. Semua org gelak then lari pass but kaki terkena palang tak sia sia heshh. Lepas tuh lari 100m lumba dengan 3 budak india , Fefe and Fiqa serious hahahahahha , dapat 1st place :) 15 saat atootot 3 mata yeayy ! Lontar peluru oyeahh :D

So rumusan nya , dpat 

3 mata - 100m
3 mata - 800m
3 mata - lompat jauh
2 mata - lompat tinggi
2 mata - lontar peluru 

Semuanyaaa 13 mata ohyeahh , balik rumah kaki sakit tidur tak ingat dunia and yeah now baru terhegeh hegeh nak buat folioo , so cooliooo :>


SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam