NR 292
Posted Wednesday 1 June 2011 ♥ 2:25 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum ;)

Okay 1st June was okay and not-so-awesome *mcm yg aku nak haih. Pagi pagi lagi aku dah woke up sebab ada date nak main tennis hihi dengan sape ? -----> Dgn Mizi , Aree and Bond *nama pelik ? #memangpun. Kay aku lmbat bngun and nahh dari nak jogging terus cancel and yess aku smpai penjara around 7.45. Lmbat setengah jam mybe ;/ and sorry weh. Aku tahu korg plan dah lama tapi aku ruined kan ? Takpe nanti aku belanja capati kay hikhik. Mizi and Aree tunggu aku dekat depan pintu nak msuk maktab and yeay me org penjara tak marah *er I mean pakcik yg jaga maktab penjara tuh (:

Then we straight to tennis court. Park motor and terus main sampai lebam ;/ kay fun gila sebab kitaorg semua tak pndai main tennis. Aku sendiri pun terpukul tngan hahah XD kay mals nak type. Layan *gmba tak best


Mizi , Aree and Bond *bajet pro


Mine :)


My breakfast :) tenkiu Aree


Aree ;3 he's cute aite ? XD mcm apek


Again us *Mizi and Bond tgah main XP


Benda alah ni jelah yg kurangkan kebosanan aku -,-


And hehe Shirazy selalu teman kan I *kalau I bosan lah :D tq Shibeng


Boring >:


Bond and Aree


Dia penat --


Okaybye :D


Thnks Mizi sebab bagi kitaorg lunch dekat rumah kau hikhik :"> mak kau masak sodapp , syang kau muah muah ewahh :-*

*Aku dah tepati janji aku kan nk lepak dgn korg ? So langsai haha

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam