NR 333
Posted Monday 27 June 2011 ♥ 12:59 am ♥ 0 say Hello(s)

Kalau lah aku boleh delete semua memory dekat camp tuh dah lama aku delete sebab aku taknak ada rasa sedih tapi sumpah demi Allah aku tak tipu yg aku rindu korang ;'( bila tgok gmba gmba korang kadang kadang boleh buat aku rasa sebak. Macam macam kita buat sama sama tapi rasa mcm wow O,o kejap nya. Kenapa kita tak satu sekolah ? Korang nak tahu tak sebenarnya ada hikmah Tuhan buat semua ni. Tuhan nak kita sentiasa ingat antara satu sama lain even dah habis camp sebab dia tahu apa yg terbaik utk kita semua dan aku yess ! Bangga dapat kenal dengan korang. Korang , serious aku rindu dengan korang semua. Aku tak tipu. Dekat sekolah pun still terasa mcm alone , haih susah nya kalau ada perasaan degil mcm ni. 

Aku mmg lah hyper tapi hyper aku , aku kawal hihi :> bapak menggelabah ayat tapi mmg after camp ramai cakap aku ni agak hyper so korang yg ajar aku mcm ni haha especially Zul :) kau lah yg mengajar aku jadi tak malu hahaha mmg lah aku muka tak malu tapi kau buat aku more kepada tak malu , yess now aku rasa mcm ada semangat bila tgok pager Selangor. Awh sayang korang :'>

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam