NR 323
Posted Saturday 25 June 2011 ♥ 9:23 pm ♥ 0 say Hello(s)







Assalamualaikum ,

Hi guys ;) nak story pasal semalam. Malam before hari sabtu Firdz text cakap sabtu ada hari koperasi so I was like mcm ohmaii malas gila lah effff -,- nak tknak kena pegi sebab ada jawatan dlm koperasi. Then suruh Firdz tunggu when dah smpai sekolah , and muehehe dia tunggu. Bila dah smpai dia cakap koperasi tutup yeay mee ! Kena tipuuuuu ~,~ good baby muah muah sikit ;-* 

Lepas tuh lepak dengan budak kadet and tgok futsal , suddenly Weng jerit nama aku hihi :> kitaorg terus melepet peluk ketat ketat and jerit terik terik hahahah XD bahagia weh , lama gila tak jumpa belacan aku sorang ni. And ajak dia and firdz pegi makan kat umi , at first Firdz yg ajak so Wada , Najwa and Hazim join sekali. Thnks to Firdz and Hazim yg setia tadah telinga dengar story tak berguna aku :P and weng Iloveyoubaby hikhik :> 

Balik sekolah balik tgok org main futsal , lepak dengan Syamil , Syazwan , Izzul and others mmg fun. Dorg semua form3 aku sorg jea form5 , see betapa tak malu nya muka aku lepak dengan dorg :D well suka hati lah. I saw Hafiz Izzuddin , seriously dia dah kurus , kughus sangat ok ! Macam tak makan and nak tego but dia mcm busy almaklum lah star futsal :P hehe , lastly thnks Firdz teman kan nyna balik (:

P/s : Actually I want my frnd yg sambut I bila I baru balik dari camp but semua jadi terbalik ;') but ist okay , I still have Mondayyy to gooooo with my girlsss <3

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam