NR 310
Posted Sunday 12 June 2011 ♥ 10:52 pm ♥ 0 say Hello(s)
Some of ma frnds didn't knw about my faveghet hobbies :D 
Nahh lets kongssi-share share XD HAHAH *kita suka mix bahasa (:


Dari jauh dah boleh nampak air terjun tuh like seriously tinggi nak mamFUS 


Its me , yeah muka penat. That time baru lepas pnjat bukit 


The result is WOWWW air terjun sumpah cantik !


Ni la ketinggian yg sebenar. Act tak smpai puncak pun


With ma lovely Sys Atin (: Ilaffher


Okay dah nak balik still penat

Sure semua org ada hobby masing masing aite ? Like me , aku suka buat bnda yg adventure mcm masuk hutan , pnjat bukit , kayak and mcm mcm. Fr me , bnda tuh dah biasa sebab bila balik kmpung sure akan ikut nenek masuk hutan , almaklum lah nak cari pucuk pucuk ulam nak buat makan :D me like me like (y)

Okayh klau masuk hutan sure ada pacat , kawan kawan aku takut pacat. Act pacat ni tak berbahaya mana pun just org takut sebab dia melekat dekat body kita tnpa kita sedar dah rasa denyut denyut sebab pacat hisap darah kita. Well darah kotor jea pun but to peeps yg mmg skin dia sensitive gila vavii mmg merana sekejap lah. Bekas pacat hisap darah tuh akan bengkak sikit and pleasee JANGAN GARU sebab nanti jadi kudis hikhik :> I like pacat. Masa masuk hutan bnyak kali kena pacat but its okayh dah terbiasa well sometimes mcm ngeri but common lah kan. My along takut dengan pacat hahah even dia JANTAN ! Haih. Nenek ajar aku msuk hutan masa aku umur 5 tahun :D

Okayh bila msuk hutan our mouth sure akan shushshuajdhdhh bermacam macam prasangka lah kan so pleasee stopp making noisyy hihi :> certain hutan mcm ada puaka but ada yg tak so depends to person tuh sendiri lah nak jaga kelakuan dia mcm mana kan. Aku suka masuk hutan sebab dia secara tak lngsung ajar aku mcm mana nak hidup susah , so kalau korg try masuk hutan and pnjat bukit korg akan rasa kesusahan tuh sendiri. Mcm mana nak survive. Nak elak dari pokok pokok yg gatal and berduri plus binatang yg boleh membawa kemudaratan. Ohyeahhh XD 

So now tangan aku calar balar sebab aku tak elak pokok yg berduri and kena sengat temengat pulak tuh -,- sakitt bhaii but takpelah nasib sendiri sape suruh gatal nak pnjat bukit kan. Then aku suka masuk parit cari ikan kecik kecik hahahah ! Fun gilaa. Boleh jumpa cacing even aku tak suka memancing aku boleh cari cacing fr cousin aku , dia suka memancing yeah. And yehh kawan kawan badan aku mmg besar tapi aku punya kekuatan fizikal kuat ;) badan aku mybe mcm laki , I mean my muscle but nak buat mcm mana kan. Tak kisah janji aku hidup happy sudah hihi.

So had fun and takecare 
bye

SuperNyna








Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam