NR 290
Posted Wednesday 1 June 2011 ♥ 12:50 am ♥ 0 say Hello(s)

Kau boleh cakap apa benda jea yang kau nak ckap sebab aku malas nak amik port. Nak tahu kenapa ? Sebab bnda tuh tak penting and remeh. Jangan ingat aku diam kau boleh membusukkan mulut kau dengan orang lain. Fikir sikit aku kawan kau and oh cuti sekolah ni mmg dalam kepala HOTAK aku takda benda nak enjoy. Setakat spent time dengan family , balik kmpung and siap kan folio aku , tuh jea rutin aku. Nak meelepet dekat mamak ? Shopping dekat kl or apape jea mmg salah lah aku nak buat semua tuh.

Aku tak bnyak masa. Kerja aku lagi banyak dari kerja kau. Sorry to say , aku bukan nya tak penting kan kau or cuba nak jauhkan diri dari kau tapi mmg aku betul betul tak boleh nak enjoy sangat. Klau boleh aku nak cuti tambah lagi seminggu sebab folio aku hancur. Aku takda time nak fikir pasal bnda temeh ni. Im so sorry. 

Btw kau nak cakap apa apa pun aku tak kesah 
Aku hanya boleh senyum mcm gamba dekat atas tuh.
Nak ikut hati , hati aku mmg dah kering wehh (y)

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam