NR 281
Posted Monday 30 May 2011 ♥ 1:58 am ♥ 0 say Hello(s)

HAPPY BIRTHDAY
NOR MUHAMMAD FIRDZUAN ;)
30 May 1996

Okay hihi , first happy birthday budak comel :) semoga d'murahkan rezeki and d'panjangkan umur. Dpat result yg gempak and jadi anak yg soleh dekat ibu and ayah ok dik ? (:

Macam mana kenal dia ? Ok lupa gila , taktahu hahah. Yg nyna still ingat , masa firdz form2 kita tugas dekat koop jual buku , firdz pndang nyna mcm tak kenal *mmg tak kenal lah cite dia #selekehejakuanyna -,- ouh yess sambung lepas tuh nyna tanya org apa nama firdz hahah. Then this year tetiba ada firdz dlm fb nyna. We IM until lebam then exchanging phone numbers and trut trut. Text mcm biasa hihi :> then SS lama lama. Kay kalau texting aku lah yang paling bnyak cerita but kalau otp tak kira lah SS or what dia lah yg paling bnyak potpet :) bnyak sangat story yg dia nak story haha

Then , dekat sekolah jarang nak jumpa dia sebab aku form5 and dia form3 , hello rehat tak sama. Aku menengah atas and kalau ada luck nak jumpa pun if jalan jalan then terserempak ;) we plan nak jogging hahaha mcm boleh plk ! Ohyeah , thnks fr being my goodfriend even nyna tua dua tahun #duatahunjeapun :/ hukhuk pegi lantak janji kita kawan kan kan kan ? :D good , dia baik , dia pndai jaga hati org and sangat rugi lah dekat mana mana perempuan yg mana dah lepaskan dia *ewah berdrama aku kat sini. And yess , semalam otp dengan dia lama nak mmpus. Sorry kalau suara tak sedap , yee I sang Happy Birthday song for him lastnight. Ehm then we talked from 1215am until 3 something yaa lupa sebab masa dia tgah cerita aku tertidur. See betapa mengantuknya aku time tuh ahahah.

And last , thnks Firdzuan sebab selalu nak share story dengan Nyna ;) thnks fr being my Brunomarsfriend XD ouh I called him bruno sebab ENTAH hahah (y) kay and yehh tenkiu sebab percaya dekat Nyna. IloveyouFirdzuan :> baik kan ? HAHAH



HAPPY BIRTHDAY
ALIF HAMIDON ;)
30 May 1994

The second one is Alep :) ok Happy Birthday lep. Since form 3 and still counting even dah tak rapat. Yess sangat tak rapat but dulu pernah rapat sebab sekelas mas form3 , dia pernah backup and selalu buat lawak dengan aku. Dia baik and kadang kadang sengal tapi still aku sayang kau HAHAH , rindu nak gelak gelak mcm form3 dulu but semua org akan berubah kan lep ? So hope kau happy dengan new life kau and dengar cakap mak yee budak. Ouh aku ingat lagi , kau dulu selalu ajak aku bet kalau ada game MU vs CHELSEA kan ? Now ? Mana ada dah semua tuh but its okay (: tak amik hati pun haha <: kay lep. Goodluck SPM.


SuperNyna




Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam