NR 264
Posted Thursday 19 May 2011 ♥ 10:22 pm ♥ 0 say Hello(s)

Happy Birthday Liyana ;) 
Okay dia ni serious best gila even tak rapat macam aku rapat dengan kawan lain tapi dia still bestfriend hihi sebab dah 2 tahun kitaorg jadi classmates. Dia student paling pndai dlm class and sentiasa jadi bahan rujukan time exam ;D termasuk lah aku ni haa. Yelah aku tak pndai mcm dia , otak mmg gila gempak. Menghafal , mengira , melukis semua dia boleh. Gempak kan ? ;) Dia minta sastera tapi terpaksa amik perdagangan sebab entah lah , okay dia baik sangat sangat. Tak pernah kedekut ilmu and selalu tolong orang plus plus dia cantik. Putih and perfect lah hahahah. Muka matured tapi hati kanak kanak bhaii. Liyana semoga dimurah kan rezeki and dpat result yg gempak (:




Hajar Zulkepli ;)

Happy Birthday Jaja XD dah besar and dah tua. Tapi suara still mcm kanak kanak weheheh :"> untunglah suara ayu. Alhamdulillah kau dah sihat , next time hati hati bila bawak motor. Karang jatuh saham lagi and yeahh dpat pegi camp and aku nak satu khemah dengan kau wehh :D nak nak nak ! Hahah , yoo exam buat elok elok. Jangan asyik ngadu tak boleh buat jea. Kau Boleh aku tahu (: pmr pun kau gempak so takkan SPM tak boleh kan ? Makan ubat and jaga diri nyahh , Iloveyou ;3

SuperNyna



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam