NR 262
Posted Wednesday 18 May 2011 ♥ 5:35 am ♥ 0 say Hello(s)


Assalamualaikum

Now , aku tgah nak text suruh abah beli Al-Quran baru since Al-Quran aku dah terkoyak , teruk pulak tuh. Bukan terkoyak , mcm tercabut helaian dari Al-Quran lah. Tulisan and mad mad semua still ada. Sayang nya aku dekat Al-Quran lama tuh. Warna kuning :D mama bagi masa aku baru naik Al-Quran time tuh aku 6 tahun. Bila aku dah khatam still lagi ulang baca Al-Quran guna Al-Quran yg sama. Now aku rasa aku patut simpan Al-Quran tuh sebab taknak bagi terkoyak lagi teruk. Sayang , lama sangat dah aku guna.

So kalau abah nak beli yg baru aku nak warna hijau :) sebab tenang. Klau boleh aku nak beli sendiri baru syok hehe tapi tak perlu lah memilih kan. Sama jea isi kandungan. Hish Nyna Nyna. Okayh aku nak kena study agama.Shidie kata kalau nak berjaya jgn putus asa tapi aku penat lah study tak masuk kepala -,-" rasa mcm hmm sia sia. Dah lah bnyak masuk , ada time aku update tata ,

Goodluck guys
Takecare

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam