NR 260
Posted Wednesday 18 May 2011 ♥ 2:19 am ♥ 0 say Hello(s)

Mine




Ni aku memang minat G-Shock ;) ohyeah sekarang aku pakai G-shock putih yg gamba atas sekali but tulisan warna biru and now terasa mcm nak G-Shock warna torqouise *taktahu eja and dark green hihi :"> tgah mencari lagi ayoyoyoi :)




AND at the same time aku minat SWATCH :) well jam ni serious cute , swatch aku dah rosak warna warni ;) ada color biru , kuning , pink and purple. Comel muehehe tapi habis bateri -,-" so nak swatch baru boleh tak angah ? Errr 



Kan best kalau dpat BB :D nak beli casing dia warna warna warna biru hihi :"> tapi aku dah ada X3 so tak kesah sangat :D



And nak ni tapi mama kata kalau spm punya result gempak baru dia bagi sebab nanti semua keje aku tak jalan sebab ada bnda alah ni so now aku kena bersyukur yg aku still ada cek mek molek ni 


Yeah ni lah cek mek molek aku even dah tak berapa nak molek dia still jadi molek aku hihi :p

and lastly aku nak bnda alah ni



Memang sedap hehe

Bnyak berangan aku ni -,- takpe berangan tuh ubat haishh dah penat ktatabye

SuperNyna














Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam