NR 249
Posted Saturday 14 May 2011 ♥ 10:33 pm ♥ 0 say Hello(s)
SALAM

Okay semalam mmg tak tahu lah kenapa ramai sgt yg rajin nak beramah mesra dgn aku takpe takpe aku suka tapi mmg tak cukup jari bhaiii >:O mueheh sayang korang ;-* 


Ni Izzat Nazri , okayh dia post dekat wall tiba tiba tnya pasal melodi ----> cerita Cinta Melodi ;) tnya full name Melodi and blablabla lepas tuh dia boleh ferasan nak jadi RANDY uishhh mmg tak da ahh kan. Perasan teruk bhaii ! Hishh HAHAHAH 


As you know lah kawan , aku mmg rapat dengan Firz erkk ? o,O sejak bila ? Dah lama hahaha statement baru. Rindu gila dekat dia sebab dia listed kan aku as daughter dia woot woot ;P okayh nanti kita SS okay hihi :"> ohyeah your mom masuk WHI ? Fehh cake gila nmpak sedap :) Mama dia lawa hehe :P



My latest status dekat FB "Macam tak percaya jea aku dah nak berambus dari saujana tinggal berapa bulan je lagi" mybe lah bunyi dia mcm ni hehe okayh serious tak percaya -,-" and Fiqa comment ;'( sedih sungguh hati aku ni haa tapi aku kan SuperPower so takda hal lah hihi ;)


Lepas tuh mlm tadi jugak dok imbau zaman zaman hingus hijau dengan Tini Aliah mmg bnyak gila kitaorg cite psal geng kitaorg lah , main mak mak , main akademi fantasia lah. Gaduh dgn org hihi ikat rambut sanggul apa blabla skop ! Too much to mention nyah hahaha :) takpe nanti kalau kita lepak kita bukak cite tuh balik ;) kawan since standard one bhaii ! Jumpa balik mmg tak sangka mueheheh :"> muah :-*

Okay nak solat and study O,o agama Byeeee

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam