NR 242
Posted Friday 13 May 2011 ♥ 8:50 pm ♥ 0 say Hello(s)


RE : Casanova :D

Kau kan kalau dah tahu jenis yg tak boleh lama lama dengan satu perempuan lain kali tak payah lah tabut janji dekat perempuan nak couple lama lama , nak getback apa haram semua tuh. Dengar sini , perempuan mudah tersentuh. Sensitif mmg kemain lagi so kau kena lah bukak otak , minda and segala jenis urat kau tuh lebar lebar sebelum kau nak game perempuan. FAHAM ?

Orang lain yang kena aku yg emosi ahahahah , mcm tah hape hape ;D saje jea drama kjnjkD"s. Okay exam mcm shitto alololo -,- tak suka exam. Dah lah duduk belakang sekali rasa mcm takda life. Pening and rasa mcm kenapa mcm tuuttttt ? Silent is silent lah kan. Kalau lah yg kat belakang tuh semua budak budak yg kaki lawak kan best :P ohyeah Shirazy dah balik hihi boleh text kuikui :) seghonok tau tak -----> kau tak payah nak seronok sgt lah kan (Y)

Apa yg best dekat fixie ? Laju ? Bergaya ? Mantap ? Kering jea aku tgok. Berwarna ? Semua basikal ada warna :P and mengasyikkan ? Atototot , adik aku gila fixie tapi mak aku bagi jipang HAHAH *tak tahu eja sorry. Err abg aku kaki fixie tapi pakai wave jea. Bila tnya mana fixie. jawab nya "busy kerja" nak tipu beragak lah der hahahah

Okayh , BB ? Smart phone best ke ? Kdg kdg aku pun boleh naik saran tapi mak aku cakap guna jea phone yg ada. Yelah aku ni mana pndai bersyukur :D tapi takpe lah asal boleh text dengar lagu pun dah OHYEAH BABEH. Dslr ? Idaman ramai. Mak aku cakp kalau nak pas spm dulu -,-" macam takkan dapat jea haishhh ! 

Kay aku bosan , moral nya - Lu pikiaq lah sendighi XD
KCHOWBAI

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam