NR 240
Posted Friday 13 May 2011 ♥ 7:35 pm ♥ 0 say Hello(s)

Ohyeah ohyeah ohyeah :D

Semalam bulu ketiak wa mcm kena current sebab ------> Blogger apa jadah haram tak boleh bukak. Tapi hari ni menyanyi lagu doraemon wa sebab happy TANAT TANAT (sangat) *wa pun wempittzz gak derr HAHAH. Kay aku manja manja dgn blog jea pun :D aku kan anak bloggo O,o uuuuuuuuushhh ! Pegi hadap lah. Yee hari ni nak cakp pasal apa heh ? Ehmmm pikir sat. Cek takdak idea , mula mula ada , ni lah akibat terkejut macam 


COMEL TAK ? ;P

Hiihihihi :"> tak sengaja lah awk , mmmm okayh jom cite pasal rahsia rahsia jom. Kadang kadang aku ni rasa BERTUAH nak mmpus sebab ada org percaya dekat aku :) ada org yg snggup nak share everything dgn aku. Yang snggup nak nangis depan aku and sanggup buat aku jadi kawan baik dia bila dia tahu aku ni boleh keep secret dia and kadang kadang aku takut -,-" takut simpan rahsia org sebab aku takut aku punya mulut gedik pegi cakap I mean terlepas cakap. Yelah org tuh dah suruh kita berjanji jgn bagitau org lain , alih alih mulut kita ? Sebab tuh ada pepatah berbunyi #keranamulutbadanbinasa mmg lah tak bagus kan tapi kan bila fikir fikir balik , why korg percaya kat aku ? :O

Aku suka org cite problem dorg kat aku sebab aku ni jenis yg suka mendengar and kalau nasihat tuh ? Mybe aku okay lah jugak tapi knapa korg percaya aku walhal korg tak kenal aku betul betul. Kdg kdg dekat fb ada budak inbox and share problm dgn aku. Well bnda tuh bagus sebab dapat kenal and baik baik dgn org yg kita tak kenal tapi aku hairan why senang sangat cite prob dekat org ? Tak fikir ke kot kot aku ni mulut tungkit ke hape ke kan. So no no no tak baik utk kesejahteraan hidup. Terima kasih Allah kurniakan kawan kawan yg percaya dkat aku :D aku seghonok plus happy ------ bukn sama ke derr ? Ah lantak lah. Aku tolol bi so suka hati lah :D ngeeeee.

Baik laki baik perempuan ada jea yg share sesama sendiri kan. Sebab tulah kita kena cari kawan yg betul betul cocok dengan kita. Yg otak mcm kita yg kuku kaki mcm kita. Jgn lah kalau kuku kita bersih kita pegi pilih kuku yg bnyak cagu jadi kawan. Tak ke hampeh mcm tuh ? Sedih kan kalau kawan baik bocorkan rahsia kita ? Msti rasa mcm WHY WHY WHY ,  nak tahu jawapan ? Pegi tnya diri kau sendiri :)
Lagi satu , bila kawan korg cite secret dia dekat korg , tak kesah lah secret tuh besar ke kecik mcm semut ke apa ke kan. Jangan lah korg pegi cite sana sini even bnda tuh bunyi mcm remeh tapi korg tak tahu ironi dia mcm mana kan kan kan ? So bewareeee and sentiasa senyum mcm ni :D


Baru lah hidup korang happy :) and jangan sampai kawan korg 

SHOOT korang mcm ni 


zipzapzup mulut korang smpai mati :">

SuperNyna




Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam