NR 236
Posted Wednesday, 11 May 2011 ♥ 4:43 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum ,

Selagi saya hidup di muka bumi tercinta berbentuk sfera dipenuhi laut dan daratan. Ikan todak berenang ke tepian Ikan bawal bersiul siul lan mai sini cek nak habaq mai. Cek ni bukan hapa lah kan. Cek dok dlm mood peksa lagi tapi cek dok online eh dak aihh cek tak baziaq waktu, Cek on guna tepon pak cek. Bukn guna tepon hangpa so tak payah nak menggeletiak sgt lah kan :) Cek baik hihi ;'> cek taktau lah kat mana mak cek campak laptop. Susah benooo nak online nya !

Esok cek peksa Scince amboiamboiiii cek tak baca buku apa apa lagi ni pasai cek malas -,-" cek taktau apa kena dgn cek sejak minggu jejak ni :P asyik malas jaa. Kata anak dara ni lagu mana dah haa ? Tu diaaaaaaaaaaaaa esok nk tiru tak boleh dah haa awat ? Awat ? Cek dok belakang ? Mmg lah cek dok kat selatan tapi tapi dari tmpat cikgu , cikgu boleh usha kerek tau kat cek. EEEE simpang malaikat 44 lah kan. Tapi lagu mana nak guna taktik mentiru paling syok ha ? Podahhhh !

Kaylah cek nak pi solat lepas tuih pi baca buku sains haih -,- BOSAN
Tatatititutu

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam