NR 231
Posted Tuesday 10 May 2011 ♥ 2:18 am ♥ 0 say Hello(s)


Oh hai firstly I am so sorry fer cheating uolss -,-" cakp taknak online smpai midterm habis but online jugak kan ? So disebabkan esok exam seni and aku kan benci seni -,- and yeahhh aku online. But guna lptop along. Finally syukur dia tertinggal laptop dia and puas mencari hihi yeay meee JUMPA plus plus plus my parents takda kat rumah. Dorg kelua and I'm alone aite now so again ------> yeay me but kena type laju laju sebab takut dorg balik mengejut and tgok aku tgah sedap menaip tak ke mamfus ? :P

So (above) Farah's blog and yesss kinda inlove with her blog cause comel hihi like her atototot. She is one of my bestfriend and I do love her hoho :"> Myn Iloveyoutoo and same with Rabby , Hanis and Nisa muah muah :-* *SHAA too :D okayh I love to read Farah's blog cause ----------> AHH COMEL ! Ayat dia pun mantop so feel free to read her blog nahhh Farah TOMEY :)

Iloveyou Farah Fia <3

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam