NR 231
Posted Saturday, 7 May 2011 ♥ 11:47 pm ♥ 0 say Hello(s)

Selamat Hari Mama :D

Dalam dunia ni orang yang paling dikasihi Allah ialah org yg membawa gelaran ibu :D indah bukan bila seseorang tuh digelar srikandi apabila dia berhadapan dengan situasi yg sgt getir saat nak melahirkan ank dia. 9 bulan mama bawak kakak ;D 9 bulan mama , 9 BULAN ! Bukn tempoh yg singkat tapi lama. Mama usung kakak pegi merata tempat. Bwk kakak masuk toilet mandi dengan mama walaupun kakak dkt dlm perut. Makan makanan yg kakak sendiri nak makan bila mama mengidam. Mama penuhi semua permintaan kakak masa kkak masih dlm perut suci mama. Hebat nya mama dapat rasa nikmat mengndung anak sendiri

Kakak lahir :) mama happy , mama nak ank perempuan Tuhan kabulkan. Nur Amanina nama anak mama. The only one daughter mama. ONLY ONE ! Kakak menangis mlm mlm mama tolong pujuk kan. Bagi susu and tukar pampers. Kakak dah masuk tadika mama beli buku ABC , 123 , buku gmba haiwan and pokok pokok. Mama ajar eja "ayam" kakak bunyi "ayang" mama ajar eja "makan" kakak eja "matan" mama tak kenal erti penat bila kena ulang kali ajar kakak mengeja. Mama kejut bngun pagi , gosok baju and buat kan kakak sarapan. Terima kasih mama ;D

Kakak darjah satu mama teman pegi sekolah. Masa rehat mama dtg hntar bekal. Mama buat everything fr kakak. Smpailah kakak masuk form1. Mama sentiasa yakin kan kakak. Mama akan buat lawak bila kakak sedih. Mama akan tunggu depan pintu bila kakak balik dari sekolah and akan tnya evrything yg jadi kat sekolah. Mama , mama lah org paling bermakna dlm hidup kakak. Muka kita tak sama tapi lesung pipit kita sama kan mama kan ? :P gelak kita pun sama. Mama kuat marah sebab mama cakp nak kakak tegas tapi kakak gelak gelak lepas tuh mama ikut gelak sekali. Mama suka mintak pendapat kakak and kakak pun mcm tuh jugk. 

Mama andai kata kakak dah tak macam dulu tolong lah ma , tlong sedar kan kkak balik. Mama tahu kan hidup ni penuh dgn drama. Mama sendiri yg cakp. Kkak cuba jadi anak yg baik , yg boleh bngga kan keluarga walaupun tak sebesar mana tapi mama selalu cakp yg mama bngga dengan kakak. Kakak sayang mama. Syang sangat ! Kakak dapat tahu rupa mama sedih even mama cuba sorok kakak tetap tahu ma. Kakak tetap tahu. Kakak selalu doa dekat Tuhan supaya suatu hari nanti kalau ada apa apa yg berlaku , kakak nak Tuhan tarik kakak ikut dia dulu sebab dari situ kakak dpt kurang kan dosa kakak dkt mama tapi kalau sebaliknya yg terjadi akak redha maa ;)

Mama kakak tak penah sangka yg kakak akan dpt mak mcm mama. Kkak happy ma kakak happy

ILOVEYOUMAA UNTIL MY LAST BREATH ! 
Loveyou Mrs. Anita Yusoff

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam