NR 226
Posted Friday 6 May 2011 ♥ 8:27 am ♥ 0 say Hello(s)

Dear Dude :

Tolong jngan buat perangai mcm ni. Semua org risau dengan kau. Semua tanya apa kena dengan kau. In class kau try elak dari face to face dengan aku. If kau benci aku sekalipun pleasee jgn layan kawan kawan lain mcm tuh. Uhh mybe certain frnds jea kau okay but to other frnds pleasee man. Im begging yaa :{ aku pun ada problm. Aku tak suka menangis and finally yeah Tuhan nak aku menangis so aku dah bazir air mata last semalam so aku taknak air mata aku bazir lagi sekali.

Kalau kau sayang aku , nak org jaga aku pleasee be normal ! Please lah. Apa lagi kau nak aku buat ha ? Aku dah penat mcm ni. Bnyak hati nak kena jaga and mybe aku belum kenal kau dengan sebetul betul nya lagi and thnks lah sebab sudi SS dengan aku , jadi kawan aku and whtsoevr -,-"

*semua org ada problm so if kau ada problm better kau cite dekat someone sebab sure beban kau akan hilang. Jgn pendam --" AND jangan jadi kan ORG LAIN MANGSA KEADAAN KAU !

Kay aku penat and nak rest. bye



SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam