NR 216
Posted Thursday 5 May 2011 ♥ 9:38 am ♥ 0 say Hello(s)
Assalamualaikum ;)

Aku ni update blog pnjang lebar ada ke org yg baca ? Best ke blog aku ? Bosan ke hape ke ? Err tak kisah lah act aku tak kesah pun sape sape nak baca , baca jelah aku okay jea ;D yg penting blog aku okay hihi ;3 and yess admit lah yg blog aku ni sangat tough sebab sanggup tadah bebelan aku setiap hari. Tak merungut langsung malah merelakan ;) sayang papa Bloggie. Ilapchuu muah muah :-*

Sometimes aku ni minat org tak tentu masa , and sometimes aku boleh benci dengan org tak tentu masa. Depends to diorg punya behaviour lah kan. Aku bukan apa. Kadang kadang aku tak suka org yg suka mendesak aku. Kay and aku tak suka org keluakan duit utk aku plus aku tak suka org mention2 nama someone or whtevr else yg boleh buat aku rasa ANNOYING ! Okay sorry to those yg terasa. Tkda niat but terpaksa cakp. Im sick bhaii ! Tak suka kay. Jangan ganyang aku punya feelings wehh ! Perempuan ni mudah tersentuh tau. So jaga hati dia kay ;P

Hmmm kay bye

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam