NR 212
Posted Wednesday 4 May 2011 ♥ 7:59 am ♥ 0 say Hello(s)

Aku tak tahu kenapa dengan aku -,-" dekat rumah aku layan perasaan sendiri. Balik sekolah aku buat hal sendiri dlm bilik. Aku rasa happy bila kawan kawan ada dekat sekeliling aku tapi tuh tak cukup ! Tak cukup. Ada lagi kawan yg belum ada dekat sebelah aku ;( aku sedih serious aku sedih. Lepas satu , satu jadi hmm aku rindu Afiqah aku , aku rindu awa and aku rindu Zety ;'< aku rindu semuaaaaaaaaa ! Aku nak 2010 balik boleh tak ? Tapi ni hidup ! Hidup ! Nak taknak aku kena redha perjalanan karma yg Tuhan dah buat utk semua manusia yg bernaung dekat dalam dunia ni ! 

Aku , aku aku rindu semuaaaaaaaa ! Aku tak tahu nak mengadu dekat sape sape. Setiap org aku ngadu pasal bnda lain. Aku tak campur aduk kan masalah aku sebab aku takut nanti jadi bala dekat aku -__- aku tahu aku tak patut rasa mcm tuh tapi PERASAAN tuh sentiasa ada. Aku rindu nak dengar gelak kawan aku. Perangai Blurr kawan aku. Perangai gedik kawan aku and semua nya. Aku rindu semua. Mujur Nisa ada masa aku tgah perlukan someone. Tak tahu nak cakap mcm mana bnda terpaksa diluahkan. Ikut hati nak nangis tapi cukup lah aku tak suka nangis ! Sangat benci sangat sangat (Y) 

Aku nak gelak mcm dulu yg mmg takda rasa bersalah bila gelak kuat kuat. Sekarang aku gelak pura pura tapi aku hebat kan :P mcm pelakon hihi :"> well aku terpaksa ! Oh aku type pnjg pnjg sebab aku ada bnyak idea. Blog jea tmpat aku luah isi hati. Mmg lah cara aku mcm nak bagitau satu dunia tapi ni bukan sisi peribadi aku tapi sisi luaran aku. Dalaman aku berkongsi dengan Tuhan dekat atas sejadah :) serious !

Aku rindu Shirazi , dia selalu bagi semangat bila aku rasa macam hidup ni -_______- Lifeless , aku sayang dia sebab dia selalu tahu aku sedih or tak and forsure aku taknak putus kawan dengan dia. Dia jauh , 3 tahun kawan aku tetap sayang dia ;"> tak pernah berubah. Semoga Allah tetapkan hati aku dekat dia *jiwang ? Noo aku luah rasa hati jea ! Hmm kay bye.








;'(

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam