NR 206
Posted Monday 2 May 2011 ♥ 12:11 am ♥ 0 say Hello(s)

Diam tak diam dah masuk MAY -,-" gosh cepat sungguh masa berlalu kan. Padahal baru jea rasa APRIL. Makin lama makin cepat and makin lama makin tak sempat. Spm dah dekat. Midterm dah tinggal lagi seminggu >:O result midterm nak bawak pergi ke hari graduasi and parents forsure akan dtg dush ! 

Aku ? Still dekat takuk lama. Kalau April boleh jadi bulan yang baik utk aku why not MAY pun boleh jadi jugak kan ? Ahh risau nya. Nak kena focus study tapi mampu ke aku nak mengelak dari nafsu syaitan ni ? Syaitan ada dekat mana mana , celah telinga sentiasa akan ada ! Ya Allah , kuatkan lah iman aku. Aku nak stop ber-blogging , nak stop Fb and semuanya lah. Tv aku dah jarang tgok , okay satu permulaan yg bagus tapi masalah aku internet and phone -,-" 

Internet mmg kena ada , angah and along nak kena buat keje guna internet plus ayah aku pun guna internet tapi aku ni ? Tak dapat tahan nafsu dari online ayuhh nyna ayuhhh aku boleh ! Kay aku nak stop main net. Insya'Allah esok hari last aku update blog (: game ? Ouh semalam last aku main game lepas ni aku tak main. Mak aku dah sorok game hahaha -,- lagi phone ? Selagi Shirazi tak balik asrama selagi tuh phone aku on yelah bukan senang nak contact dengan dia ;( dia jauh kot ! Kay nanti dia dha balik baru aku nak off phone ;) insyaAllah , aku ni ckap lebih buat tak semenggah mana -----> bengong

Kay MAY PLEASE BE NICE TO ME :)
ILAPCHUU <3

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam