NR 261
Posted Wednesday 18 May 2011 ♥ 5:24 am ♥ 0 say Hello(s)

Okay , hari ni sebenarnya bosan , sungguh bosan -,- nak text ? Well phone still dlm kawalan Omak hishh. If ada org text baru dia pnggil aku bila takda dia diam jea. Nak gossip sikit pun tak boleh heh. Azab exam tapi aku still jugak tak belajar. Now tgah tunggu 25 hari bulan sebab dah habis exam yeayy :P petang tadi berangan sorang sorang. Adik conteng muka then amik shawl and terus snap snap. Tak smpai 15 minutes masuk bilik baca agama sikit jea , tak masuk kepala sehh apa lah nak jadi kan. Then on laptop muehehe bagi gmab cerah and then upload masuk fb , aku pakai baju abang aku kot -,- besar gedabak. Its okay , tak perlu nak pakai baju yg branded sangat lah kan (: simple pun dah okay lols

Hmm , aku suka lah tgok Dyba and Dinie dorang sweet sangat :) well ada hari apa aku lupa aku ada nmpak Dyba makan dekat mcD , ingat nak tego tapi takut dia tak kenal aku hehe ;"> so now aku dah kawan dengan Dyba , dia punya blog semua cute mcm org dia and know what ? I adore her so much , nak tahu sape Dyba ? Nahh ni link dia Dyba Comel ohyeah feel free to stalk her blog hahaha :P baiknya Nyna ni XD

SuperNyna



Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam