NR 234
Posted Tuesday 10 May 2011 ♥ 2:50 am ♥ 0 say Hello(s)
And here my last post , my bapak dah nak guna phone mcm tahu tahu jea kan hehehe ;B okay class sangat lah bosan. Bukan hape. Time exam tempat aku dekat Paris , Farah Manja and Iqbal dekat London. Ellyia and Mashitah dekat France apatah lagi Liyana and Bella dekat New York ;'> faham kan maksud aku ? I mean tempat kitaorg jauh jauh.

Aku duduk belakang Fatin , sebelah kanan Ilham and sebelah kiri Athirah DAN belakang aku papan kenyataan ohyeah ohyeah aku duduk belakang sekali. Aku tak suka ;) aku suka duduk tgah tgah tapi okay lah sebab ada kipas boleh tidur zzzz :P but but still tak best :< tak dapat goccip dengan Faghah , tak dpt buat lawak dgn Manja and tak dpt nak tgok muka gila Iqbal. Sebelah aku silent and sebelah lagi weirdo (: Ilham jawab exam sambil senyum senyum , Tira pulak jwb exam mcm patung *silent sheshh. Ellyia dekat dgn aku tapi still tak boleh pndang aku. Im bored ok superbored ! SuperduperBORED. Try to be more patient gulp ! Again and again ergh. Lifeless nya. Takpe you do your own answers Nyna. Stop depending on others. Ok hmm try buat jawapan sendiri tanpa bantuan sesiapa. Hahahaha hancussss -,-

Kbye goodluck (y)

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam