NR 197
Posted Saturday 30 April 2011 ♥ 8:44 am ♥ 0 say Hello(s)

Hai :) hari ni hari sabtu ahh tak perlu payah nak bagitahu , semua org tahu hari ni hari sabtu , hari untuk golek golek atas katil , hari untuk malas mandi and hari untuk makan banyak banyak ;D semua org suka sabtu and ahad tapi org lagi suka ahad sebab dapat spent more time dengan FAMILY , yeah sama jea dengan aku :) sorry lah aku dah terbiasa guna AKU KAU so sorry lah yee to those yg guna I , YOU / AWAK SAYA or whtv haih -,-" aku dah terbiasa kay ! Ni dah mlm aku nak story pasal pagi tadi. Lambat nya aku update blog ahh pegi lantak. Nanti aku dah jarang on pulak

MID-TERM DAH DEKAT SANGAT , KURANG DARI SEMINGGU KEBABOMMM PECAH LAH URAT URAT OTAK AKU ! >;O TAKUTNYA PERANG DENGAN PAPER !

Kay back to the main topic lols ;>
Pagi tadi bangun around 7 something , mama kejut bagai nak rak dari pukul 6 kay bngun solat then boomm tidur balik z,z serious sleepy gilaaa tak tipu >:O then maybe mama dah bengang hahaha dia cakap kalau tak bngun dia nak cmpak petai -,-" hello apa kejadah nya nak campak petai ni ? Mkan lagi bagus dapat melawaskan kencing berak semua fuhh +,+ bngun dari katil cari towel shishushashishahushuk dah habis mandi siap siap and tunggu Abah dlm kereta. Layan lagu 60an- lagu OH FATIMAH by err idk sorry ! 

Around 8 smpai pegi gazebo FOYER C , nmpak group yg masuk talent time fehh bermacam baju diorg pakai :) cool lah jugek dengan SAID yg pakai rmbut afro hahah comel bhaii ! Kay stopp it ! Kawad macam biasa , main main dlm kawad - yesss my hobbeng (: dah tak boleh buat apa apa. Lagi lagi bila ada nyamuk and others mmg lagi lagi lah tak stop gelak and bahan org. Itu sangat jahat dan saya tahu tapi saya tetap baik ;D

Cik Amir ------> jurulatih kawad and sentap korek datang. Line up depan dia dah kena marah sebab disiplin takda -,- haihh today mmg hari marah sedunia but its ok hihi l;"> dah biasa LOL LOL kawad kawad and yeeeee paling bagus Cik Amir ajar ASAS KAWAD balik , tuh yg paling derita. Sorg slah suara tak bunyi smua kena pamping *betul tak aku eja ? -- kay penat gila ! Hari ni bnyak gila kena denda. Then sentap hahahah penat gilaaaaaaaaa ---- layan talent time kejap then balik *thnsk MIRA sebab tolong tumpang kan Nyna hehe , balik mandi terus tidur ! Penat sangat ok :B 


Shaa cakap nak datg kawad tapi dia lambat siap and mybe lambat bangun :O and ayah dia dah pegi keje tinggal dia , poor girl hahahaha. Ish kata nak story hari ni terus cancel , awk ni >,< kita marah ank touching and ada org tuh tak datg takut kena sound HAHAH what the hella wrong girl ? Come on bukn nak sound just nak tanya and bagi tahu yg kami kami tak berapa suka dengan cara awk yg lagak SENIOR yaa kami tahu awak mmg senior tapi not everything you can be SUPERSENIOR kan ? Ingatlah , yg ada jawatan pun mcm tenggelam gara gara awk. Bukn saya jea yg rasa mcm tuh tapi RAMAI ! Budak petang pun cakap mcm tuh. Jangan buat perangai mcm tuh org tak suka , kita in one cadet kena saling bekerjasama , jangan ikut kepala sendiri and THE MOST IMPORTANT is JANGAN BAJET sangat ! Thats all byee

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam