NR 184
Posted Thursday 28 April 2011 ♥ 8:11 am ♥ 0 say Hello(s)
SALAM

Hello :P

Hari selasa macam biasa jea. Belajar belajar and belajar. Agak moody sikit sebab muka asyik ketat tak longgar longgar almaklum lah I kan ratu cucuk , hihi :"> kat mana jea belum ? Semua dah tau hahah dah full dah takda tempat kuikui ;3 hebat tak ? Muka I tegang mcm Kak Nita ASTANA ~ 

Erghhh freaking shit mannn ! Hari rabu ? Pun boleh :) belajar math mmg focus habis smpai nak tercabut spec hahahah. Berdebat dengan Mashitah and gelak gelak kukikkukik dengan Ellyia plus main main dengan Azaharee. Kay Jibon selalu tinju lengan aku lagi lagi kat tempat ada muscle hoho :"> perasan much hihi ! Bukan perasan lah tapi mmg dia cakap mcm tuh ok haih. Kau ni aku sakit tau kau asyik pukul. Mmg sekarang kau tak boleh nampak aku nanti mesti nak tinju aku. Azaharee pun dah follow sekali plus Faisal selalu cakap aku ni anak Muhammad Ali. 

Err mann come on ! Jibon cakap lagi badan aku mcm badan laki ok aku terus mcm ni -------> O,O kepala kau berambut lah wehh ! Aku perempuan ASLI lah wehh hishh. Gerammmm nya. Bila aku geram dorang tak takut tapi suka -,-" lagi lah bikin wa panas tapi cara paling baik utk pujuk hati -______- Menyanyi hahaha ! Ada koko tapi hujan ulalaa ~ lepak dengan Shaaaaaa and Myra <3 gossip gossip , gelak gelak and jerit jerit. Met Ziqah and Fariza. Story story hihi ;"> then ada plan yeay yeay :P

Khamis ? Hari ni kan ? Err ada pj yeahh kelua segala peluh main basketball jea pung >:O then main badminton. Seriously lah kan aku mmg tak pndai main BB , aku pandai main NB jea *netball so mmg nampak mcm katak lah kan. Dengan bola basket yg sangat lah lantun menyampah then balik lepak mcD dengan Farah , Ilham , Fuad and Izzat. Perghh gelak gelak hahaahha tak boleh lawak. Aku lah punca yg jadi bahan ketawa ewahhh kau ! Atototot !

Kpenatbye ;-*

SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam