NR 168
Posted Friday 22 April 2011 ♥ 10:36 pm ♥ 0 say Hello(s)
SALAM


morning blogger and readers.how are you all?btw,thanks for reading this.this post credited to all of my workmates.aku still ingat dulu,time semua staff pizza still ramai.semuanya budak lepasan SPM.masa tu still ada lagi abang2 yang cuti sem,and Nina.dulu datang kerja seronok je ohh.sebab semua ada.ingat lagi time busy,Miss Mira mesti lari dok kitchen or office tinggalkan kita,sampai ada customer mengamuk pizza tak dapatlah,apalah.tapi sekarang,ramai yang dah berhenti.Teoh,Acap,Dinie,Rozai,Kash,Zaqir,dan paling latest,Aliaa.kitorang sumpah bosan oh takda korang semua.aku kekadang macam dah malas nak datang kerja.dah takada spirit.lagi2 kerja dengan Makcik Vicky tu -,-' membebel je memanjang.ada jugak yang tanya,"kerek,kau taknak berhenti ke".utk mereka yang tny cmtu,aku jawab "aku tunggu tawaran dulu,kalau dah dpt betul2 punya tawaran,barulah aku bagi notis kat manager".aku ada cerita pasal benda ni kat Miss Yatie :'( mula2 akutaknak cerita,sebab Miss Yatie perasan cara kerja aku hari macam F***.then lepas diugut2,so aku ceritalah.dia bg advice yang gila2 mmg buat aku.....kekadang aku fikir jugak,kalau aku berhenti sekarang,macam mana dgn staff lain?mesti kena kerja keras gila sebab staff takde.lgpun aku kesian dgn Miss Yatie yang banyak tolong aku.kalau aku berhenti,dia kena kerja for the whole days.so korang,aku rasa best gila kerja ngan korang.banyak yang aku dah belajar dr korg.sekarang tinggallah staff yang cukup2 makan utk handle time tak busy.penat do.nanti Anieza dgn Emma pula nak berhenti.bulan 5,Andre nak balik Sabah.lepas ni apa pula.Miss Yatie jelah yang banyak bg advice semua.korg,kalau free datang2lah stor ni ya :')

"Hidup Bukan Selalunya Senang,ada Masa Kita Happy,Ada Masa Kita Sedih" -  Miss Yatie



*from kerek's blog


Dear Kerek : 
Jangan lah sedih sedih. Hidup mmg macam ni. Macam roda kadang kadang kita kat atas and kadang kadang kat bawah :) kau kena tabah and kena ingat sekarang ni kau jea yg Miss yatie ada , kau jea yg miss yatie boleh harapkan. Miss yatie kuat nak buat semua sorang sorang tapi dia akan bertambah kuat lagi bila kau ada sama sama dengan dia. Jadi lah pekerja yg rajin and amik berat pasal kerja. Sure miss yatie sayang kau ;) dia macam IBU , yess dia IBU ! Dia memahami. Aku pernah rasa apa yg kau rasa. Sabar kay ? ;D Kau boleh aku tahu. Btw jgn sia sia kan apa yg kau dah dapat. Aku pun pernah rasa macam mana bosan bila kawan kawan berhenti kerja. aku try survive tanpa miss yatie aku tak tahu apa nak jadi. Miss yatie akan sentiasa akan ada dekat belakang kau. Yess (': aku jamin weh , aku jamin. Kau dah buat yg terbaik. Dah jadi pekerja yg terbaik sure kau akan happy mcm dulu balik , InsyaAllah. Jaga miss yatie tau ;) jaga kesihatan. Aku sayang korang !


"kekuatan , sabar dan berani adalah kunci kejayaan yang paling utama - Miss yatie"


Kirim salam nepal <3




SuperNyna


Me
My name is NynaRoslan, 18 yrs old, Kbye.



Kisah Silam